Segíthetünk?

Blog

2024. július 25.

A Google tisztázza az H1-H6 címsorok SEO szerepét

Gary Illyes, a Google munkatársa elmagyarázta, hogy az H1-H6 címsorok hierarchikus használata nem befolyásolja közvetlenül a Google keresőmotor rangsorolását. Habár a megfelelő címsorok segítenek a weboldalak strukturálásában és javítják a hozzáférhetőséget, különösen a képernyőolvasók (pl. gyengénlátóknak készült szoftverek) számára, a SEO szempontjából nincs közvetlen rangsorolási előnye. Az SEO eszközök ajánlásai nem mindig tükrözik a Google algoritmusainak működését, és a hivatalos HTML szabványok is rugalmasak ezen a téren.

Konklúzió: A címsorok használata a felhasználói élmény és hozzáférhetőség szempontjából fontos, de az SEO rangsorolására nincs közvetlen hatása. A fókusz inkább a tartalom minőségén és relevanciáján kell legyen.


Forrás:
https://www.searchenginejournal.com/google-clarifies-h1-h6-headings-for-seo/522454/

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!