Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google bemutatja a Hirdetések Átláthatósági Központját
Annak érdekében, hogy bizonyítsa elkötelezettségét a felhasználók és a vállalkozások biztonságos és átlátható hirdetései mellett, a Google bejelentette a Hirdetések Átláthatósági Központjának elindítását és a 2022-es hirdetésbiztonsági jelentés kiadását.
Tovább a cikkhezÚj feature a Google Business Profile-ban – örülhetnek a vendéglátósok
A Google Cégem profil egyre bővülő funkciókészletével válik egyre hasznosabbá a vállalkozások számára. A legújabb fejlesztés a 'Your menu on Google' lehetőség, amivel a vendéglátóhelyek és más vállalkozások is fel tudják tölteni menüjüket a Google keresőjébe és térképére.
Tovább a cikkhez3 új funkcióval bővül a Google Discovery-hirdetés
A Google Discovery hirdetéseket új funkciókkal frissülnek, hogy a márkák kitűnhessenek a legvonzóbb hirdetési felületeken, többek között.
Tovább a cikkhezA Microsoft Ads általános egyezés módosító kulcsszavai megváltoznak
Március 15-től a Microsoft Advertising megváltoztatta az általános egyezés-módosító (BMM) kulcsszavak hirdetésekben való megjelenítését.
Tovább a cikkhezA LinkedIn AI-funkciókat vezet be a profiloptimalizáláshoz és az álláshirdetésekhez
A LinkedIn új, mesterséges intelligencia-funkciói segítségével a felhasználók javíthatják szakmai profiljukat, és a vállalatok jobb munkaköri leírásokat írhatnak.
Tovább a cikkhezÚj dizájnok tesztelése a munkafolyamatok javítása érdekében
A Google Ads a világ minden táján segít a nagy- és kisvállalkozásnak elérni különféle céljaikat, az ismertség növelése, valamint a ROI elérésén túl sok minden másban is. A visszajelzéseknek köszönhetően felismerték, hogy segíteni szükséges a könnyebb eligazodást, ezért új dizájn elemeket használnak.
Tovább a cikkhez