Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Az Instagram átkeresztelte a tartalomhirdetéseket partnerhirdetésekre
A partnerségi hirdetések hatékonyabb és költséghatékonyabb módszert kínálnak a hirdetőknek a közönség elérésére.
Tovább a cikkhez3 új fejlesztés a YouTube Shortshoz
A YouTube új stratégiákat jelentett be a rövidfilmek bevonására, hogy új közönséget tudjunk bevonzani.
Tovább a cikkhezA Google visszaszorítja az életveszélyes termékek hirdetéseit
A Google szigorítja hirdetési irányelveit, hogy korlátozza a halállal vagy súlyos testi sértés közvetlen veszélyével járó termékek hirdetését.
Tovább a cikkhezGoogle Ads frissítés: Továbbfejlesztett GA4-konverzióimportálás
A Google Ads mostantól támogatja a töredékes, csatornák közötti konverzióimportálást, ami lehetővé teszi az optimalizálás javítását és a megtérülés maximalizálását.
Tovább a cikkhez4 új Instagram Reels funkció
Az új funkciók célja, hogy javítsák a felhasználói élményt, fokozzák az alkotók és a közönség elköteleződését, és értékes betekintést nyújtsanak az adatközpontú tartalomkészítéshez.
Tovább a cikkhezA generatív mesterséges intelligencia hamarosan megjelenik a Google Ads szolgáltatásban
A mesterséges intelligencia a kreatív tartalmak (képek, videók, szövegek) újrakeverésével generál hirdetéseket, hogy meghatározott közönségeket célozzon meg és teljesítse a kampány céljait.
Tovább a cikkhez