Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
DSA rendelet a Meta hirdetéseknél: meg kell adnunk a kedvezményezetteket ha az EU-ban hirdetünk
Amennyiben Facebook- és Instagram-hirdetéseeink az EU-t vagy az EU-val összefüggésbe hozható régiókat (ezek listáját megtaláljuk itt ) céloznak, az EU szabályozói előírásai értelmében 2023. június 5-ével kezdődően lehetőségünk lesz megadni azt a személyt vagy szervezetet, aki hasznosul a hirdetésből („kedvezményezett”).
Tovább a cikkhezA Google üzleti profiljai mostantól hosszú formátumú videókat jelenítenek meg
A Google Vállalkozásprofil adatai a Google mobilkeresési eredményei között soha nem jelenítettek meg 30 másodpercnél hosszabb videókat az adatlap képrészében. Most úgy tűnik, hogy a Google 30 másodperces vagy hosszabb videókat jelenít meg néhány ilyen listánál a mobilkeresésben.
Tovább a cikkhezA Google módosítja a Shopping-hirdetésekre vonatkozó irányelveket az átláthatóság fokozása érdekében
A YouTube Shopping-hirdetésekre és a Discovery-termékekre vonatkozó hirdetési követelmények változásainak célja az irányelvek és a végrehajtási eljárások pontosítása.
Tovább a cikkhezA Microsoft Ads elindítja az UET Insights irányítópultját új forgalmi adatokkal
A 2014-ben bevezetett (akkor a Bing Ads szolgáltatásban) az egész webhelyre kiterjedő UET-címke biztosítja a konverziókövetést, a remarketinget és az automatikus ajánlattételi stratégiákat a Microsoft Ads szolgáltatásban.
Tovább a cikkhezMegszűnnek a YouTube-sztorik
A YouTube megszünteti a Stories szolgáltatást, helyette a Shorts-okra és a közösségi bejegyzésekre összpontosít, amelyek fokozzák az elköteleződést.
Tovább a cikkhezA Google Bard újdonságok
A Google Bard mostantól képes Keresési és tudáspaneleket, térképeket és egyebeket megjeleníteni, miközben megszünteti a várólistát.
Tovább a cikkhez