Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google új CTA-t próbál ki, amely közvetlenül a webhelyre irányítja az ügyfeleket
A Google Merchant Center új kísérleti programja extra lehetőséget kínál arra, hogy potenciális ügyfeleket irányítsunk a webhelyünkre.
Tovább a cikkhezMegújult kinézettel rukkol elő a Google Ads
A Google Ads megkezdte új dizájnjának bevezetését, amely minden platformot használó hirdetőt érint, és 2024-ben az alapértelmezett lesz.
Tovább a cikkhezMegérkezett a Google Ads API v.14, 5 nagy frissítéssel
A hirdetők a Google Ads API V14 új funkcióinak köszönhetően élvezhetik a továbbfejlesztett kampánykezelés és -teljesítmény előnyeit.
Tovább a cikkhezItt a Linkedin generatív mesterséges intelligencia
A LinkedIn generatív mesterséges intelligencia tesztelés alatt áll, és hamarosan videóba ágyazott hirdetéseket, beszélgetési hirdetéseket és gondolatvezető hirdetéseket kínál a hirdetőknek.
Tovább a cikkhezDSA rendelet a Meta hirdetéseknél: meg kell adnunk a kedvezményezetteket ha az EU-ban hirdetünk
Amennyiben Facebook- és Instagram-hirdetéseeink az EU-t vagy az EU-val összefüggésbe hozható régiókat (ezek listáját megtaláljuk itt ) céloznak, az EU szabályozói előírásai értelmében 2023. június 5-ével kezdődően lehetőségünk lesz megadni azt a személyt vagy szervezetet, aki hasznosul a hirdetésből („kedvezményezett”).
Tovább a cikkhezA Google üzleti profiljai mostantól hosszú formátumú videókat jelenítenek meg
A Google Vállalkozásprofil adatai a Google mobilkeresési eredményei között soha nem jelenítettek meg 30 másodpercnél hosszabb videókat az adatlap képrészében. Most úgy tűnik, hogy a Google 30 másodperces vagy hosszabb videókat jelenít meg néhány ilyen listánál a mobilkeresésben.
Tovább a cikkhez