Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Megjelent a Google Ads Szerkesztő 2.4-es verziója 8 új funkcióval
Az új funkciók segítségével a hirdetők időt takaríthatnak meg, megalapozottabb döntéseket hozhatnak, és javíthatják a Google Ads-kampányok teljesítményét.
Tovább a cikkhezÚj eszköz a Z generáció megszólításához
A Z generáció gyorsan az egyik legnagyobb online fogyasztói csoporttá válik, ezért a hirdetők számára kulcsfontosságú, hogy megértsék, milyen tartalom foglalkoztatja őket.
Tovább a cikkhezA GA4 elindítja az AMP támogatást
A megjelenítők mostantól ugyanúgy nyomon követhetik az AMP teljesítményét a Google Analytics 4-ben, mint a Universal Analytics esetében.
Tovább a cikkhezA Universal Analyticset hivatalosan a Google Analytics 4 váltja fel
Az UA leállítása megkezdődött, de a Google azt tanácsolta, hogy fokozatosan kerüljön bevezetésre az új Analytics, ezért bizonyos adatok még mindig hozzáférhetők maradnak a korábbi verzióban.
Tovább a cikkhezA Google minden hirdető számára elérhetővé teszi a márkakorlátozási beállításokat
A marketingszakemberek az új korlátozási beállításokkal visszavehetik az irányítást kampányaik és hirdetéseik megjelenési helye felett.
Tovább a cikkhezA YouTube a Test & Compare funkcióval segít kiválasztani a legjobb videó indexképet
A Teszt és összehasonlítás funkció megmutatja, hogy mi eredményezi a legmagasabb CTR-t, lehetővé téve a hirdetők számára, hogy a teljesítmény alapján hozzanak döntéseket.
Tovább a cikkhez