Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google márciusi 2024-es frissítése: a minőségi tartalom és spam elleni küzdelem jegyében
A Google márciusi 2024-es fő algoritmusfrissítésének befejezését 2024. április 26-án jelentették be, bár a tényleges frissítés április 19-én zárult le. Az update március 5-én kezdődött és összesen 45 napig tartott. Ez az összetett frissítés jelentős ingadozásokat okozott a weboldalak rangsorolásában, és több száz weboldal no-indexálását eredményezte, különösen az AI által generált tartalom és az alacsony…
Tovább a cikkhezVárható változások a Skillshop platformon
A Google hamarosan olyan változtatásokat fog végrehajtani a Skillshop platformon, amelyek segítségével könnyebben megtalálhatjuk a releváns képzéseket és minősítéseket.
Tovább a cikkhezGoogle Merchant Center: Elérhetők a helyi készlethirdetések Magyarországon is
Ezzel a funkcióval bemutathatjuk a termékek üzletbeli rendelkezésre állását, valamint az üzlettel kapcsolatos információkat a közelben tartózkodó és a Google-on keresgélő vásárlóknak.
Tovább a cikkhezA Meta mesterséges intelligenciával működő hirdetési kreatív eszközöket indít el
A Meta egy új generatív mesterséges intelligencia funkciókat mutatott be (képekhez és szövegekhez kapcsolódóan), amelyek segítségével a vállalkozások még vonzóbb hirdetési tartalmakat hozhatnak létre a Facebookon és az Instagramon.
Tovább a cikkhezA Google Ads automatikusan leállítja a megjelenés nélküli kulcsszavakat
A Google bejelentette, hogy az Ads-ben használt, aktív, azonban az elmúlt 13 hónapban megjelenést nem eredményező kulcsszavakat leállítja minden fiókban.
Tovább a cikkhezHasít a Meta és a Google is a mesterséges intelligenciának köszönhetően
A SEL cikke alapján olvasható, hogy a metahirdetésekből származó bevétel 27%-kal ugrott meg 2024 első negyedévében, ami jelentős lépés az egy évvel ezelőtti 4%-os növekedéssel szemben.
Tovább a cikkhez