Hírek
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google elmondja, miért fontos a hirdetések erőssége
A hirdetés erőssége „nagyon fontos”, és hangsúlyozta annak jelentőségét, mint értékelő kritériumot, amelyet a marketingszakembereknek előnyben kell részesíteniük.
Tovább a cikkhezAz Apple új eszközt tesztel az App Store-hirdetések optimalizálására
A hírek szerint az Apple egy új intelligens eszközt próbál ki az App Store-ban.
Tovább a cikkhezÉrdemes még várni a frissítés hatásaival kapcsolatban
A forrásunkként megjelölt cikk arról szól, hogy a Google 2024. márciusi alapvető frissítése folyamatosan zajlik, a weboldal tulajdonosoknak és SEO szakembereknek türelemmel kell lenniük.
Tovább a cikkhezA Microsoft Ads bejelentette a Pmax legfontosabb frissitéseit
A Microsoft azt tervezi, hogy ugyanazokat a szolgáltatásokat kínálja a hirdetőknek, amelyek jelenleg elérhetőek a Google Pmax kampányokon belül.
Tovább a cikkhezAz Apple új eszközt tesztel az App Store-hirdetések optimalizálására
A hírek szerint az Apple egy új intelligens eszközt próbál ki az App Store-ban.
Tovább a cikkhezJelentős hatása van az algoritmus frissítésnek
A Google nemrégiben bevezetett ún. “alapvető frissítésének” (core update) célja az volt, hogy pontosabb és relevánsabb találatokat nyújtsanak a felhasználók számára a keresési eredményekben.
Tovább a cikkhez