Az új Google Ads nézetre való átállás befejezése
2023-ban a Google Ads új dizájnt vezetett be a rendszerezésének javítása és a dolgok könnyebb megtalálása érdekében, miközben továbbra is ugyanazokat az eszközöket és megoldásokat kínálja. A közzététel során kapott visszajelzéseknek köszönhetően azt találták, hogy a hirdetők a tartós használaton alapuló új kialakításokat részesítik előnyben. 2024. augusztus 30- tól kezdődően az új Google Ads megjelenése minden piacon elérhető lesz, a régi Google Ads megjelenése pedig megszűnik. Csak az új Google Ads-dizájn lesz elérhető asztali számítógépen. Továbbra is teljes mértékben támogatva a meglévő funkciókat és eszközöket.
Az új dizájn egy főmenüt tartalmaz a képernyő bal oldalán, amelyben az oldalak 5 magas szintű kategóriába vannak rendezve:
- Kampányok: ahol elemezhetjük, optimalizálhatjuk és kezelhetjük kampányainkat
- Célok: ahol meghatározhatjuk, figyelemmel kísérhetjük és frissíthetjük a konverziós célokat
- Eszközök: ahol az alábbi eszközök találhatóak:
- Tervezés
- Ajánlattétel és költségkeretek
- Hibaelhárítás
- Eszköztár
- Közönségkezelés
- Számlázás: ahol figyelemmel kísérhetjük kiadásainkat és kifizetéseinket
- Adminisztrátor: ahol kezelhetjük a csapat-, biztonsági- és fiókbeállításait
Ez az extra kategorizálási szint hatékonyabbá teszi ezt az új kialakítást mind az új, mind a tapasztalt hirdetők számára. A lap tetején található keresősáv egy hasznos eszköz, amellyel gyorsan megtalálható, amit keresünk.