Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Ne féljünk a tesztelésektől

A legtöbb SEO szakember imád tesztelgetni és új stratégiákat, eszközöket kipróbálni, sőt, sokaknak külön erre a célra kijelölt weboldalaik is vannak - így biztonságban próbálhatnak ki bármit, anélkül, hogy egy esetleges hiba egy kisebb katasztrófával lenne egyenértékű.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Mit jelent a mobile first?

A fiatal generáció hatalomátvételét követően, és a Baby Boomer nemzedék eltűnése után, a marketingeseknek újra kell gondolniuk stratégiai szokásaikat és alkalmazkodniuk kell a „mobile first” felfogáshoz.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Új felhasználói felületet és helybővítményeket tesztel a Google

A Google új - a mobil megjelenítéshez hasonló - felhasználói felületet tesztel, míg az AdWords helybővítményeket vásárlói értékelésekkel egészítik ki!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

CPV ajánlattétel a Facebookon!

A Facebook videóhirdetéseket új ajánlattétellel egészítik ki, mely a megtekintési költségen (CPV) fog alapulni és 10 másodperc után kell majd fizetni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Google nehezíti a mobil hirdetésekre való kattintást

A Google múlt héten jelentette be, hogy három frissítést is terveznek a mobil hirdetésekkel kapcsolatban, melyekkel a véletlenszerű kattintásokat szeretnék visszaszorítani.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Érkezik a Google Carousel (körhinta)!

A Google június 25-én osztotta meg Google+ oldalán egyik legújabb fejlesztésüket a mobil keresési találatokkal kapcsolatban.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia