Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A Facebook mobilos hirdetési bevétele elérte a 78%-ot

Nem volt annyira régen, mikor a Facebook felismerte, hogy a mobilos hirdetéseké a jövő. Hirtelen a jelenbe ugorva pedig azt látjuk, hogy bevételeinek 78%-a a mobilos felületekből származik. Bejelentése szerint teljes bevétele 4.3 milliárd dollár, amelyből már 3.4 milliárdot a mobilok uralnak. A tavalyi év harmadik negyedéhez képest ez 73%-os növekedést jelent, noha a desktop…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Eljött a második Mobilegeddon?

A héten indult a Google mobilbarát algoritmusába épülő azon frissítése, mely innentől kezdve bünteti az összes olyan weboldalt, melyek a felhasználói élményt zavaró módon, hatalmas pop-up bannerekkel szeretnék a látogatót az adott mobil alkalmazás installálására késztetni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A hatvan milliárd dolláros üzlet kezdetei

15 éves a Google Adwords: 2000-ben 350 hirdetővel indult, mára több mint egy millió hirdető generálja a több tíz milliárdokat érő cég bevételeit. Idén október 28-án ünnepelték az AdWords megalapításának 15. évfordulóját, a hivatalos dátum október 23, de 2010-ben, a tizedik évfordulón is egy másik dátumon történt az ünneplés, november 8-án. Az Adwords vitathatatlanul megváltoztatta…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google: Penguin frissítés várható még az idén

Nagy valószínűséggel még 2015-ben meg fog jelenni a Penguin legújabb verziója.  Gary Illyes a Google Webmaster elemzője Twitter oldalán posztolta a hírt, miszerint a kibocsátás a következő két hónapban várható. Az elvárások szerint ez a verzió real-time lesz, amely azt jelenti, hogy az algoritmus magától fog frissülni. Ezután nem lesznek konkrét update dátumok a Penguin…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Mobilról több online vásárlás érkezhet, mint asztali gépről

Az Adobe legutóbbi előrejelzése alapján, az amerikai piacon könnyen előfordulhat, hogy az év végi e­kereskedelmi szezonban már többen fognak online vásárolni mobil eszközről, mint desktopról. Az amerikai kiskereskedelemben és így az e­kereskedelemben is, három meghatározó dátum létezik, a Hálaadás napja (Thanksgiving, november 4. csütörtöki nap), a Fekete Péntek (Black Friday, hálaadás utáni pénteki nap) és a Kiber Hétfő (Cyber…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

iOS alkalmazások indexelése a Google-ben

Nem rég írtunk arról, hogy a Google az appon keresztüli indexelése miként képes befolyásolni a keresési találatok sorrendjét. Pár nappal később a Google posztolt egy új hírt a Google+ fejlesztői fórumán, miszerint aki implementálja az általa fejlesztett alkalmazásba, az már a hó vége felé élesben tapasztalhatja ennek működését és előnyét.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia