Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Klikkmánia havi TOP10 / 2015. november

A november mindig egy mozgalmas időszak az online világban (köszönhetően az e-kereskedelmi szezonnak), ezúttal azonban kiemelkedő jelentőségű hír, hiszen a Google önszántából rendelkezésünkre bocsátott egy részletekbe menő iránymutatást. Ezúton szeretnénk megosztani minden feliratkozóval az általunk legérdekesebbnek ítélt havi AdWords, SEO és Performance marketing híreket!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Idén már nem kell tartani a Pingvinektől

Hivatalosan is közölték, hogy Pingvin algoritmus frissítés már nem lesz idén, ami így már hivatalosan is ellentmond, egy másik hivatalos Google szócső, Gary Illyés korábbi kijelentésének.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A hirdetési költések 20%-kal emelkedtek hálaadáskor, Black Friday-en stagnáltak tavalyhoz képest

A fizetett hirdetések több mint fele mobilokon realizálódott hálaadáskor és Fekete Pénteken. A hálaadás egy önálló e-kereskedelmi eseménnyé válik, tavalyhoz képest 19.6 %-kal nőtt a fizetett hirdetések száma ezen a napon és nagyjából azonos maradt Fekete Pénteken – derült ki a Kenshoo felméréséből.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A klikkek befolyásolják a Google Cégem rangsort

Rahul J, a Google My Business (Google Cégem) csapatból, megjelölt négy konkrét faktort, ami befolyásolhatja a helyi keresések között elfoglalt pozíciókat. Ezek többnyire már ismertek vagy sejthetőek voltak, ugyanakkor eddig hivatalos Google alkalmazottól még egyszer sem hangzott el a kattintások jelentősége.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Showrooming az új e-kereskedelmi buzzword

Az IAB (Interactive Advertising Bureau) legújabb kutatása szerint a felnőtt lakosság fele a telefonján böngészi azokat a termékeket, amiket aztán az üzletekben megvásárol. A jelenséget úgy nevezték el, hogy “showrooming”és főleg a fiatal felnőttek között elterjedt. A lényege, hogy vásárlás közben ellenőrzik a ténylegesen látott termékek árát és felkeresik más boltok weboldalait.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Black Friday vásárlók 50%-a a netes vásárlást választotta

Amerikában ugyanannyian választották az online vásárlást, mint ahányan személyesen látogatták meg az üzleteket a Hálaadás utáni hétvégén, amely kiválóan mutatja az internetes kereskedelem fontosságát – különösen az ünnepek közeledtével.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia