Hírek

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Google kulcsszótervező: csak óvatosan a számokkal!

A Google kulcsszótervező az egyik legkedveltebb eszköz mind a keresőoptimalizálók, mind az AdWords hirdetők körében. Segítségével nem csak új kulcsszóötleteket kaphatunk, ha kampányt tervezünk, de az általunk kiválasztott szavakhoz megtudhatjuk a várható keresési forgalmat és várható hirdetői verseny erősségét. Ebből most a várható forgalom becslés került veszélybe köszönhetően egy frissítésnek, melyről még nem tudni, hogy csak…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hirdetések lesznek a Google helyi találatok között is

Az SMX konferencián a Google bejelentette, hogy a helyi találatok elé betolakodnak hirdetési találatok is. Várhatóan a top 3-ból egy találat fizetett hirdetés lesz, így a lokális keresőoptimalizálással foglalkozó cégeknek két lehetőségük lesz. Vagy még nagyobb erőbedobással dolgoznak a lokális organikus jelenlétükön vagy AdWords hirdetők lesznek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Top internetes trendek 2016-ban

Mary Meeker a Kleiner Perkins elemzője éves jelentésében idén is publikálta, hogy mik az aktuális internetes trendek. 213 diás és 30 perces prezentációjából a legfontosabb trendeket a Search Engine Journal szedte össze.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Az ingyenes kiszállítás a legfontosabb webáruház marketing eszköz

A Walker Sands Future of Retail publikált egy tanulmányt, melyben többek között arra voltak kíváncsiak, hogy mi ösztönzi leginkább az embereket arra, hogy a virtuális kosárba berakják a kívánt terméket. Vagyis, hogy mi a legfontosabb webáruház marketing eszköz az e-kereskedők kezében?
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Infografika: a professzionális keresőbarát URL felépítésről

A megfelelően átgondolt és felépített keresőbarát URL nem csak a keresőmotoroknak adhat iránymutatást, hanem a látogatóinknak is könnyebb navigációt biztosíthat. Brian Dean a Backlinko alapítója és John E Lincoln az Ignite Visibility ügyvezetője egy infografikában összeszedték, hogy mik a keresőbarát URL felépítésnek az alapjai.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A konverziós arány növelésének a kulcsa a perszonalizáció

Ha a fizikai boltunkba betér egy érdeklődő az első interakciókat követően már nagyjából tudjuk, hogy milyen irányba vigyük a kommunikációt és miként tudjuk hamarosan vevővé konvertálni. Ugyanez igaz a digitális térben is, de mégis nagyon kevesen veszik a fáradságot, hogy személyre szabják az online megjelenést és promóciókat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia