Közösségi marketing
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Közösségi marketing
Retargeting a Facebookon – Hogyan szerezd vissza elvesztett ügyfeleidet?
A Facebook az elmúlt egy évben már felkínálta a hirdetők számára a Facebook Exchange-t, mely a remarketing egyfajta ideiglenes megoldásaként szolgált. Az eszköz azóta egy kicsit átalakult, és a helyét átvették a Custom / Lookalike Audiences célzási lehetőségek. Az alábbi cikkben ezen lenyűgöző funkciókat fogjuk kibontani egy kicsit részletesebben.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Instagram: egyszerű és nagyszerű
Azt gondolom talán alig van ma olyan aktív, okostelefon felhasználó a világon, aki ne találkozott volna még az Instagram közösségi alkalmazással. Pedig az Instagram története alig pár éves, de így is elképesztő a sikere.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Mennyire lehet hatékony egy PPC kampány a Social Médiában?
Sok ember számára a PPC egyet jelent a Google Adwords fogalmával. Azonban ma már nem beszélhetünk PPC-ről anélkül, hogy ne említenénk meg a Social Médiát is. A legnagyobb közösségi platformok, mint a Facebook, Linkedin vagy a Twitter, számos hirdetési lehetőségekkel rendelkeznek, melyek lehetővé teszik egy adott közösség megszólítását, elérését.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
LinkedIn: A szakmai közösségi oldal
A Facebook mellett sokan használják hazánkban is a LinkedIn rendszerét, hiszen az üzleti életben legalább akkora szükség van az online közösségi terek kialakítására és használatára, mint a magánéletben. A felhasználók szemszögéből nézve a LinkedIn ugyanakkor nem konkurenciája a Facebook-nak, sőt. A két rendszer együttes használata lehetőséget nyújt a felhasználóknak, hogy elkülönítsék magán- és szakmai életüket:…
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Instagram – Hogyan használd üzleti célokra
Mostanában egyre többen érdeklődnek, hogy hogyan tudnának követőket szerezni az Instagram-on. Az alábbiakban erre adunk választ, illetve megmutatjuk azt is, hogy a felület tökéletes eszköz lehet egy márka, termék, vagy egy szolgáltatás népszerűsítésére is.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Facebook – 10 éves a tündérmese
Ahhoz, hogy megértsük a Facebook jelenét és a várható jövőjéről elmélkedjünk, először a történelmével kell megismerkednünk. Azok, akik látták a „The Social Network” című filmet, talán tudják, hogy a Facebook 2004. február 4-én, tehát éppen 10 évvel ezelőtt kezdte meg működését.
Tovább a cikkhez