Közösségi marketing

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Instagram – Itt az idő, hogy hirdessünk is rajta!

Szeptember 30-a nagy nap volt az online hirdetésekkel foglalkozó szakemberek és persze az Instagram életében is: további harminccal bővült azon országok száma, ahol elindította hirdetéseit a világ legnagyobb fotó- és videó megosztó közösségi alkalmazása, az Instagram.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Google AdWords vs. Facebook hirdetések

Ahhoz, hogy a Facebook-on sikerrel járjunk, el kell felejtenünk pár dolgot, ami a Google Adwords rendszerében jól működött. Ebben a cikkben most a legfontosabb tényezőket soroljuk fel!
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

A marketingesek elfelejtettek emberként gondolkozni?

A mai világban akármerre nézünk, automatizált eszközöket, szoftvereket és különböző mérőszámokat látunk, melyek tengerében könnyedén elveszhetünk. Olyan online marketing „mérnököket” kíván a szakma, akik jelentős értékesítői tapasztalattal, analitikus szemléletmóddal és programozói tudásukkal minden szituációban megtalálják a helyes megoldást. De vajon létezik-e ilyen?
Tovább a cikkhez
Milán Rozek

Facebook hirdetések célzása

A Facebook-on megtalálható célzások számos lehetőséget kínálnak a vállalkozások számára, hogy a hirdetést (üzenetet) a megfelelő felhasználóhoz, a megfelelő időben képesek legyenek eljuttatni. Ebben a cikkben olyan célzási típusokat boncolgatunk, amelyekkel egyszerűen és hatékonyan érheted el a potenciális célközönséget.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

A legnagyobb közösségi média bakik 2014-ben

A világ bármely táján járunk is, a helyi online marketinggel foglalkozó szakemberek valószínűleg egyetértenek abban, hogy a közösségi média ereje egyre nagyobb és egyre megkerülhetetlenebb. Ennek okán villámgyorsasággal terjednek a jobbnál jobb, hatékonyabbnál hatékonyabb receptek, a vállalatok pedig egyre kifinomultabb módszereket alkalmaznak a social felületeken.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Social Media Trendek 2015-ben

Nemrégiben került megrendezésre a Social Media Marketing World konferencia az Egyesült Államokban, ahol több mint 100 előadás, és 2500 résztvevő értekezett a social média jelenéről és jövőjéről. A konferencián bemutatásra került egy közel 3700 amerikai piaci szereplő részvételével végzett kutatás eredménye, ami nagyon izgalmas trendeket rajzolt ki az elkövetkező évekre vonatkozóan. A business.com erről szóló…
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos