Közösségi marketing

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Facebook hirdetés: 10 kihagyhatatlan lehetőség

Mindannyian tudjuk, hogy a Facebook hirdetés ma már megéri a pénzét, egyrészt mivel olcsóbb, mint pár évvel ezelőtt,  másrészt az aktív felhasználói bázis és célzási lehetőségek miatt. A világon körülbelül 1.8 milliárd ember van jelen Facebookon, ami hatalmas felhasználható adatmennyiséget jelent. A következőkben tíz olyan lehetőséget mutatunk be, amit felhasználhatunk arra, hogy ebből a hatalmas…
Tovább a cikkhez
Márton Fehér

Eladás a közösségi csatornákon, trendek

A közösségi csatornák elkezdték kivívni helyüket az értékesítési ciklusban, említésre méltó a Pinterest a megvásárolható PIN-jeivel még 2015-ből. Valamint az Instagram, aki szintén ebben az évben kezdte el tesztelni a CTA (call-to-action) gombokat (ez 45%-os CTR növekedéshez vezetett).
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Útmutató a Facebook konverziókövetéshez

Cikkünkben most nem csak azt mutatjuk be, hogy hogyan tudjuk megfelelően mérni az eredményeket Facebook-on, hanem olyan komplex módszereket is ismertetünk a Wordstream egyik bejegyzéséből kiindulva, amelyek segítségével kiszolgálható a teljes marketing csatorna.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Az influencerek felturbózzák a marketinget

Az influencer marketing berobbant az online hirdetések világába és a top témák egyike, mindenki éljen vele! De várjunk csak. Mi is ez pontosan? Ó, szóval ez az a marketing stratégia, amivel nagyon befolyásos emberek közreműködésével népszerűsítheted a márkádat, mintha egy szóvivőt alkalmaznál...csak úgy, mint évezredekkel ezelőtt.
Tovább a cikkhez
Bianka Bozsó

Futtass úgy nyereményjátékot, hogy te is nyerj!

Egy jól működő online nyereményjáték képes nagymértékben hozzájárulni a közösségi oldalunk követőinek növeléséhez, hűséges vásárlói kör kialakításhoz, valamint új vásárlókat eredményezhet, és információkat gyűjthetünk a felhasználókról is.
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész

Facebook hirdetési tippek e-kereskedőknek

A Facebook hirdetések kezelése és optimalizálása korántsem annyira kifinomult, mint pl. az AdWords felülete, azonban megfelelő beállításokkal és néhány tipp alkalmazásával könnyedén kitűnhetünk a konkurencia hirdetései közül. Az alábbi tanácsok kifejezetten e-kereskedőknek szólnak, de más területen tevékenykedő hirdetőknek is egyaránt hasznosak lehetnek!
Tovább a cikkhez
Ildikó Besenyei