Keresőoptimalizálás

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A kevesebb néha több: így helyezd el kulcsszavaidat a weboldaladon

A “többet ésszel, mint erővel” elve általában a SEO területén is érvényes - kiváltképp, ha kulcsszavakról van szó. Ma is rengetegen esnek a kulcsszóhalmozás hibájába, pedig a szövegünk kulcsszavazásakor a hangsúly korántsem a mennyiségen van. Ha első sorban a felhasználók fejével gondolkodunk, és nem réges régi technikákra, legendákra támaszkodunk, sokkal nagyobb sikereket érünk majd el…
Tovább a cikkhez
Kristóf Molnár

Hogyan blogoljunk (még COVID-19 idején is?)

Hívd tartalom marketingnek vagy blognak, egy a cél: rendszeres, minőségi, segítőkész, SEO-optimalizált írások közzététele, célközönségednek címezve. De vajon honnan tudod, hogy megtérülnek-e blogírási erőfeszítéseid, még olyan időkben is, mint a COVID-19? Cikkünkben eláruljuk!
Tovább a cikkhez
Petra Juhász

Gyakori SEO-technikák, amik azt hinnéd, segítenek, de valójában csak ártanak a weboldaladnak

A weboldalunk organikus forgalmának növeléséhez évek óta a keresőoptimalizáláson, a megfelelő SEO-gyakorlatok betartásán keresztül vezet az út. Online marketing szakemberek, webfejlesztők tömegei követnek különféle SEO-dogmákat, sokszor anélkül, hogy azok helyességével tisztában lennének. Rengeteg olyan metódus létezik, amelyek korábban talán hozhattak hasznot az oldalunknak, de mára elavulttá váltak. Íme négy technika, melyek semmiképp sem segítenek -…
Tovább a cikkhez
Kristóf Molnár

DuckDuckGo SEO: hogyan rangsoroljunk erre a keresőre?

A DuckDuckGo egy viszonylag ismeretlen, ám egyre inkább feltörekvő versenytársa a Google-nek. Hogy miért fontos beszélnünk róla? Azért, mert egy nemrég kivetett európai uniós büntetés jóvoltából a DuckDuckGo a top választható keresőmotorrá avanzsálta magát az Európában forgalmazott Androidos készülékeken. De menjünk csak szép sorjában.
Tovább a cikkhez
Csaba Szabó

Ingatlanpiaci kórkép: PPC és SEO tennivalók a járvány ellen

A legtöbb szektorhoz hasonlóan az ingatlanpiac is rendkívül gyorsan és érzékenyen reagált a koronavírus kitörésére. Az ellenállás egyik kulcsa megőrizni és finomhangolni az online marketing aktivitást a járvány idején is. Pontosan hogyan? Az alábbi javaslatokkal megmutatjuk, miként lehet megugrani az akadályokat a keresőoptimalizálás (SEO) és a fizetett hirdetések (PPC) terén. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Ne csüggedj pénzügyi szektor! Íme néhány SEO és PPC tipp, csak Neked…

A koronavírus-járvány meglehetősen nagy hatással volt a pénzügyi szektorra is. Alábbi cikkünkben igyekszünk górcső alá venni, hogy a legfontosabb változások miként befolyásolták a pénzügyi szektor szereplőinek online jelenlétét, illetve arra is adunk tippeket, hogy miként tudják felvenni a kesztyűt a keresőoptimalizálás (SEO) és kattintás alapú fizetett hirdetések (PPC) segítségével.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia