Keresőoptimalizálás

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Lokális SEO: így alkoss releváns tartalmat a célközönségednek

Hogyan szabjuk a tartalmainkat a célközönségünknek megfelelőre? Hogyan tűnjünk ki a környezetünkben fellelhető konkurencia sűrűjéből? Hogyan segít ebben a kulcsszókutatás, a blogolás, vagy éppen a közösségi média? Ezekre a kérdésekre kerestük a választ a legújabb, lokális SEO-ról szóló cikkünkben.
Tovább a cikkhez
Kristóf Molnár

Lokális SEO – technikai oldalról nézve

Mindig az alapoknál kell kezdeni. Örökre száműzhetjük magunkat a local pack-ből, ha olyan lassú az oldalunk, hogy a látogatók még a teljes betöltés előtt visszafordulnak, és még a Google sem tudja eldönteni, hogy hol és hogyan lehet minket elérni… Így nehezen tudjuk meggyőzni a keresőóriást, hogy releváns találat lehetünk a felhasználóknak. Lokális SEO cikksorozatunk második…
Tovább a cikkhez
Melinda Siska

Képek SEO-szemmel: így optimalizáld a weboldaladon megjelenő képfájlokat

A képek optimalizálásának fontosságát rengetegen alulértékelik. Azonban ha a weboldalunkon nem megfelelő formában helyezzük el fotóinkat, könnyen visszaeshet a forgalmunk, és vele együtt a bevételünk, így mindenképpen érdemes extra figyelmet szentelnünk a képfájljainknak.
Tovább a cikkhez
Kristóf Molnár

Mi a lokális SEO? Miben más, mint az “átlagos” SEO?

Releváns-e számodra a lokális SEO? Hadd kérdezzek vissza. Rendelkezel fizikai üzlettel vagy irodával? Az ügyfeleidet csak egy bizonyos városban vagy régióban szolgálod ki? Ha bármelyik kérdésre igen a válaszod, akkor a helyi keresőoptimalizálás kulcsfontosságú az organikus forgalmad szempontjából. Most induló lokális SEO cikksorozatunk első része bemutatja, hogy mi a helyi keresőoptimalizálás, és hogy miért van…
Tovább a cikkhez
Melinda Siska

A kevesebb néha több: így helyezd el kulcsszavaidat a weboldaladon

A “többet ésszel, mint erővel” elve általában a SEO területén is érvényes - kiváltképp, ha kulcsszavakról van szó. Ma is rengetegen esnek a kulcsszóhalmozás hibájába, pedig a szövegünk kulcsszavazásakor a hangsúly korántsem a mennyiségen van. Ha első sorban a felhasználók fejével gondolkodunk, és nem réges régi technikákra, legendákra támaszkodunk, sokkal nagyobb sikereket érünk majd el…
Tovább a cikkhez
Kristóf Molnár

Hogyan blogoljunk (még COVID-19 idején is?)

Hívd tartalom marketingnek vagy blognak, egy a cél: rendszeres, minőségi, segítőkész, SEO-optimalizált írások közzététele, célközönségednek címezve. De vajon honnan tudod, hogy megtérülnek-e blogírási erőfeszítéseid, még olyan időkben is, mint a COVID-19? Cikkünkben eláruljuk!
Tovább a cikkhez
Petra Juhász