Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google 3,1 milliárd hirdetést blokkolt 2020-ban
A Google 3,1 milliárd hirdetést blokkolt 2020-ban az Ads Safety Report (,,Hirdetés Biztonsági Jelentés’’) alapján, főleg a COVID-19 körüli félretájékoztatás, politikai álhírek és hirdetési csalás miatt.
Tovább a cikkhez10 gyakori Google Ads hiba, amit ne kövess el!
A Google Ads alapműködése egyszerűnek tűnik, ám amikor egy gyakorlatlan hirdető elkezd mélyebben megismerkedni a részletekkel, ijesztő és elrettentő lehet a sok részlet és paraméter.
Tovább a cikkhezÖsszefoglaló nézetre váltás
A Google Ads-ben való navigálás nem mindig egyszerű, különösen, ha új hirdető vagy kisvállalkozó vagy. A kampányok kezelésének megkönnyítése érdekében új összefoglaló nézetet vezetett be a Google.
Tovább a cikkhezKezdő útmutató a Shopping-hirdetésekhez
Ismerd meg a Shopping-hirdetések beállítását és kezelését, optimalizálását. Megmutatjuk, hogy kezdőként mi az amire mindenképpen figyelned kell.
Tovább a cikkhezA Google visszavonja a cél-CPA és cél-ROAS ajánlattételi stratégiát
A Google a háttérbe helyezi a cél-CPA és cél-ROAS ajánlattételi stratégiát, és a jövőben a konverziók maximalizálás és konverziós érték maximalizálása ajánlattételi stratégia lesz az fókuszban. A Google állítása szerint, ez nem jelenti azt, hogy tCPA és tROAS ajánlattételi stratégia megszűnne.
Tovább a cikkhezÚj kikerülési tartalom irányelv a Google Ads-ben
A Google egy újabb tartalom irányelvet indít “kikerülő hirdetés tartalom” néven. Az új Envasive irányelv kiterjeszti a hirdetési szövegben szereplő védjegyekkel kapcsolatos tiltott manipulációkat a domainekre, aldomainekre és a logókra is.
Tovább a cikkhez