Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Újra utaznál? A Google segít!

A globális átoltottsági ráta növekedésével a COVID fertőzések is visszaszorulóban vannak, emiatt pedig egyes országok már lazítanak az eddigi szigorításaikon. Ennek következtében az emberek végre újra hódolhatnak egyik legkedveltebb tevékenységüknek: az utazásnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

Minden, amit tudni kell az adaptív keresési hirdetésekről

Az egyetlen állandó a változás maga és ezt a Google esetében is megtapasztalhatjuk. 2021. február 18-án a Google bejelentette, hogy az adaptív keresési hirdetések (RSA) lesznek az alapértelmezett hirdetéstípusok, amikor keresési kampányhoz hozunk létre hirdetéseket.
Tovább a cikkhez
Ivett Mészáros
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Az ügyfélegyezési listákkal való munka megkönnyítése

Az ügyfélegyezési listák (customer match) segítségével, lehetőségünk van szorosabb kapcsolatot kialakítani az ügyfeleinkkel, amely egy remek célzási lehetőség. Az ilyen típusú listákat felhasználhatjuk a Keresési, Shopping, Videó és Discovery kampányoknál is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
SEO BLOG

BrightonSEO – SERPcepció: egy indexelt belső találati lista története

A Google algoritmusa olyan bonyolult, hogy egy komplett iparág épült rá - hiszen mi is ebben dolgozunk. Nagyon sokat tudunk már róla, de időnként mégis érhetnek minket váratlan meglepetések, amelyek önmagukban megérnek egy esettanulmányt. Nos, ez a cikk is erről szól. Nemrég belebotlottunk egy anomáliába, aminek papíron nem kellett volna megtörténnie: egy igen magas volumenű…
Tovább a cikkhez
Csaba Szabó
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Készülj fel az Apple új ATT-házirendjéből

Az Apple bejelentette, hogy április 26-át követően a felülvizsgálatra benyújtott iOS-alkalmazásoknak meg kell felelniük az App Tracking Transparency (ATT) irányelveinek. Ez megköveteli a fejlesztőktől, hogy akkor is engedélyt kérjenek bizonyos, más cégek alkalmazásaiból vagy webhelyeiről származó információk hirdetési célokra való felhasználására, ha már megkapták a felhasználó hozzájárulását.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Változás az Intelligens ajánlattétel szerveződésében

Az Intelligens ajánlattétel négy automatikus ajánlattételi stratégia gyűjteményét jelenti, amely segít elérni a konverziók számára és értékére vonatkozó célokat. Mivel sok olyan visszajelzés érkezett, mely szerint nem elég világos, melyik stratégia a legmegfelelőbb egy adott vállalkozás számára, a Google a keresési kampányok esetén megváltoztatta ezek szerveződését, hogy egyszerűbbé tegye a választást.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia