Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
6 működő Facebook stratégia az ios változását követően
Sok hirdető a legrosszabbtól tartott, amikor az Apple változásairól szóló híreket nyilvánosságra hozták, okkal. Ha visszaesést tapasztaltál Facebook hirdetési kampányaid teljesítményében, nem vagy egyedül.
Tovább a cikkhezCsatornaközi adatközpontú hozzárendelésre frissít a Google Analytics 4
A Google bejelentette, hogy 2022. január 26-án vagy azt követően a Google Analytics 4-tulajdonai immár jogosultak lesznek a csatornaközi adatközpontú hozzárendelés használatára.
Tovább a cikkhezA Google Ads frissíti az Experiments oldalt
A Google Ads frissített Experiments oldalt vezet be, jelentette be a vállalat szerdán.
Tovább a cikkhezItt a Google Ads új eszköze a nem jóváhagyott hirdetések kezelésére
A Google kiadott egy eszközt a nem jóváhagyott hirdetések kezelésére a Google Ads számára, amellyel megjelölhető és törölhető a szabályzatot sértő hirdetések a fiókban. Ahhoz, hogy ezt integrálni tudjuk, Python, BigQuery API, Google Ads API és OAuth 2.0 ismeretekre van szükség.
Tovább a cikkhezKöszönjünk el az ETA-tól, váltsunk RSA-ra
Mostanra mindannyian hallottuk a hírt, hogy a Google (és a Microsoft) jövőre megszünteti a kiterjesztett szöveges hirdetéseket, alias ETA-kat. Ez egy nagy (és kissé ijesztő) változás néhány hirdetőnek, de az alábbiakban bemutatjuk, miért és hogyan érdemes átállni az adaptív keresési hirdetésekre (RSA).
Tovább a cikkhezGoogle Business Profile (régi nevén: GMB): 7 nap várakozási idő
Egy kisebb változás érkezik a Google Business Profile (régi nevén: Google My Business) jogosultság-kezelésében.
Tovább a cikkhez
