Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Egy illusztráció megragadja a közösségi marketing lényegét, olyan ikonokkal, mint a szövegbuborék, az okostelefon és a Twitter madár. A „szociális marketing” szöveggel ellátott kék háttér előtt ez a design finoman utal arra, mikor a leghatékonyabb olyan platformokat használni, mint a posztolnod Facebookon 2020-ban.

Top10 tipp a 2022-es közösségi média megjelenésedhez

Hiába is tagadjuk, a közösségi megjelenés életünk részévé vált. Így ezt a tényt a márkánk online marketing stratégiájának kialakítása során sem vehetjük figyelmen kívül. Sőt kötelező elemként kell kezelnünk.
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Már 3 Instagram hírcsatorna közül is választhatsz

Az Instagram két új hírcsatornát ad a meglévő mellé, amelyeket legördülő menüből lehet majd kiválasztani.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Google Search Console teszteli bejelentések sávját a felületen

A Google egy új bejelentési sávot vagy fület tesztel a Google Search Console felületének tetején. A sáv még nem tűnik megfelelően működőnek, de az információ sürgősségétől függően három bejelentési szintet tartalmaz.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

Mik azok a natív hirdetések és hogyan használd őket?

A natív és a képes hirdetések közötti különbséget könnyebb megmutatni, mint megértetni. De mi most mindkettőre kísérletet teszünk!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google bevezeti az elhelyezések kizárásának lehetőségét Smart Shopping kampányoknál

A nem kívánt hirdetés elhelyezések kizárásának lehetősége a Smart Shopping kampányok esetében a Google Ads felületén található.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Így változtatja meg a Meta a Facebook hirdetések célzását 2022-ben

A Meta bejelentette, hogy 2022. január 19-től négy kategóriában eltávolítja a Facebook Ads közönségcélzási lehetőségeit. Az iparági nyomásra a Facebook anyamárkája, a Meta tartja magát korábbi ígéretéhez, és csökkenti a hirdetők célzási beállításait. Ez egy szélesebb tendenciát is jelez.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia