Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
A Google megkönnyíti az offline konverziókövetést az “Enhanced Conversions for Leads” segítségével
Az új módszer teljes egészében konfigurálható a Google Ads-fiókjából a CRM helyett. Ez a lehetőség alternatívát kínál a meglévő Google Click ID (kattintás azonosító-alapú) offline konverziókövetési módszerhez.
Tovább a cikkhezA Google Rövid Címeket vezetett be a hirdetésekhez
A Google Merchant Center egy új opcionális attribútumot vezetett be, a rövid címet - „short title” néven. Ez a frissítés lehetővé teszi, hogy termékeink tömörebbek és lényegretörőbbek legyenek.
Tovább a cikkhezVersenyelőnyhöz vezető Facebook hirdetési stratégiák
Az értékesítési tölcsér és a perszóna kialakítás szakaszairól, felépítéséről sokat tanultunk, hallottunk, értjük a fontosságát, a digitális marketing világában is sokan tudják és szeretnék is alkalmazni, de a ‘hogyan?’ kérdésnél a legtöbben elakadnak.
Tovább a cikkhezA Google új SERP kinézetet tesztel mobilon
Mobilon jelenleg a Meta Title felett a weboldal URL-jét és annak favicon-ját jeleníti meg a Google, de most új kinézetet tesztel a tech óriás.
Tovább a cikkhezA Google Ads változtatásokat vezet be az automatizált bővítményeknél
A Google Ads három frissítést vezet be az automatizált hirdetésbővítményekhez, mellyel a cél a könnyebb kezelhetőség.
Tovább a cikkhezMiért érdemes ingyenes tartalmakat készíteni?
A marketinges körökben rendre előkerül a kérdés: érdemes ingyenes tartalmakat készíteni? A vállalkozások elsődleges célja a profitszerzés. Ezt az alapelvetést szem előtt tartva könnyen logikussá válik a következő érv az ingyenes tartalmakkal szemben. Sokak szerint ha ingyenes tartalmakat készítünk, akkor elvesszük annak a lehetőségét, hogy a tudásunkat pénzért cserébe kínáljuk és ebből további bevételt realizáljunk.
Tovább a cikkhez


