Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Egyre nagyobb a Performance Max jelentősége
Tavaly novemberben jött a bejelentés, hogy a Smart Shopping és Local (helyi) kampányok 2022-ben egy ú.n. Performance Max kampányokra frissülnek.
Tovább a cikkhez7 marketing stratégia a PPC kampányok teljesítményének fokozására
Akár ügynökségként egy ügyfél PPC kampányait kell auditálni és helyre hozni, akár alapos tájékozódás után új marketing stratégiákat tanulva állunk neki a saját Google Ads fiókunkat helyre hozni, annak a legfontosabb eleme az elemzés és a tervezés. Világos struktúrát kell alkotnunk ad hoc megoldások helyett. Ebben a cikkben konkrét módszereket veszünk végig, amelyekkel a PPC…
Tovább a cikkhezÍgy optimalizáld a Facebook üzleti oldaladat 2022-re
Tudtad, hogy egy felmérés szerint 2021 harmadik negyedévében csaknem a világ népességének negyede elérhető volt a Facebookon? Ez közel 1,93 milliárd napi felhasználót jelent. Hihetetlen ugye? Éppen ezért a vállalkozásod esetében a Facebook csatornán történő megjelenés ideális lehetőség arra, hogy a világgal megismertesd termékeidet vagy szolgáltatásaidat.
Tovább a cikkhezA GSC-ben elérhető az új, oldallal kapcsolatos élményről szóló jelentés
A Google idén februárra ígért újabb algoritmus-frissítéséhez kapcsolódóan kibővítette riportját: már elérhető az asztali eszközökre vonatkozó ‘page experience’ jelentés.
Tovább a cikkhez6 működő Facebook stratégia az ios változását követően
Sok hirdető a legrosszabbtól tartott, amikor az Apple változásairól szóló híreket nyilvánosságra hozták, okkal. Ha visszaesést tapasztaltál Facebook hirdetési kampányaid teljesítményében, nem vagy egyedül.
Tovább a cikkhezCsatornaközi adatközpontú hozzárendelésre frissít a Google Analytics 4
A Google bejelentette, hogy 2022. január 26-án vagy azt követően a Google Analytics 4-tulajdonai immár jogosultak lesznek a csatornaközi adatközpontú hozzárendelés használatára.
Tovább a cikkhez