Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Egyre nagyobb a Performance Max jelentősége

Tavaly novemberben jött a bejelentés, hogy a Smart Shopping és Local (helyi) kampányok 2022-ben egy ú.n. Performance Max kampányokra frissülnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

7 marketing stratégia a PPC kampányok teljesítményének fokozására

Akár ügynökségként egy ügyfél PPC kampányait kell auditálni és helyre hozni, akár alapos tájékozódás után új marketing stratégiákat tanulva állunk neki a saját Google Ads fiókunkat helyre hozni, annak a legfontosabb eleme az elemzés és a tervezés. Világos struktúrát kell alkotnunk ad hoc megoldások helyett. Ebben a cikkben konkrét módszereket veszünk végig, amelyekkel a PPC…
Tovább a cikkhez
Dániel Stomp
Social marketing

Így optimalizáld a Facebook üzleti oldaladat 2022-re

Tudtad, hogy egy felmérés szerint 2021 harmadik negyedévében csaknem a világ népességének negyede elérhető volt a Facebookon? Ez közel 1,93 milliárd napi felhasználót jelent. Hihetetlen ugye? Éppen ezért a vállalkozásod esetében a Facebook csatornán történő megjelenés ideális lehetőség arra, hogy a világgal megismertesd termékeidet vagy szolgáltatásaidat.
Tovább a cikkhez
Krisztina Szombati
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A GSC-ben elérhető az új, oldallal kapcsolatos élményről szóló jelentés

A Google idén februárra ígért újabb algoritmus-frissítéséhez kapcsolódóan kibővítette riportját: már elérhető az asztali eszközökre vonatkozó ‘page experience’ jelentés.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy táblagépre kattintó kézről, vásárlási ikonokkal, érmékkel és pénzzel a háttérben, amely a 2020-as PPC kampányokat ábrázolja. A bal oldalon megjelenik a "pay per click" szöveg. Narancssárga háttér.

6 működő Facebook stratégia az ios változását követően

Sok hirdető a legrosszabbtól tartott, amikor az Apple változásairól szóló híreket nyilvánosságra hozták, okkal. Ha visszaesést tapasztaltál Facebook hirdetési kampányaid teljesítményében, nem vagy egyedül.
Tovább a cikkhez
Fanni Farkas
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Csatornaközi adatközpontú hozzárendelésre frissít a Google Analytics 4

A Google bejelentette, hogy 2022. január 26-án vagy azt követően a Google Analytics 4-tulajdonai immár jogosultak lesznek a csatornaközi adatközpontú hozzárendelés használatára.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia