Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hogy néz ki egy Auchan bevásárlás SEO-szemmel?
Az Auchan weboldalának igen rossz a feltérképezhetősége, ami számos okra vezethető vissza. Köztük a túl sok JavaScript-re, mert ebből fakadóan a Google vagy csak nagyon sok erőforrás útján, vagy egyáltalán nem talál meg fontos termékoldalakat. Emiatt sok termék kulcsszóra nem is rangsorol az Auchan weboldala. A másik ilyen kardinális ok az infinite scroll pagináció, és…
Tovább a cikkhezA TikTok interaktív kiegészítőket mutat be a hirdetésekhez
A TikTok új módszereket kínál a hirdetők számára, hogy növeljék az elköteleződést a videóba ágyazott hirdetésekkel.
Tovább a cikkhezA Google egyszerűbb módszert vezetett be az európai felhasználók számára a cookiek elfogadására
A Google egyszerűsítette a cookiek elutasítására és elfogadására vonatkozó gombot a Google Kereső és YouTube kezdőlapján. Ezek a változások Franciaországban kezdődnek, majd az Europai Gazdasági Térségre, illetve az Egyesült Királyságra és Svájcra is kiterjesztik.
Tovább a cikkhezA YouTube új keresési statisztikai eszközt vezet be
A YouTube Search Insights e hónap végére minden alkotó és márka számára elérhetővé válik – jelentette be a cég.
Tovább a cikkhezÚj módszerek egyéni oszlopok létrehozására
Az összes Google Ads-termékre kiterjedő egyéni oszlopok egyszerű módot kínálnak arra, hogy gyorsan megtekinthessük a vállalkozásunk számára legfontosabb információkat.
Tovább a cikkhezA Google bevezeti a multisearch-öt
A multisearch egy új, komplex keresési metódus, amit a Google appal végezhetünk el. Tradicionálisan a keresés úgy történik, hogy beírjuk a Google keresőbe egy kulcsszót, és a találatok között böngészünk. A multisearch segítségével egy képpel is indíthatunk keresést.
Tovább a cikkhez

