Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Keresés optimalizálás illusztrációja lokális linképítéssel grafikonokat megjelenítő számítógéppel és tablettel. A képernyő felett nagyító lebeg, bevásárlókocsik ikonjai, egy földgömb és egy felfelé mutató nyíl kíséretében. A blue background highlights its csodafegyvere for helyi vállalkozások.

Hogy néz ki egy Auchan bevásárlás SEO-szemmel?

Az Auchan weboldalának igen rossz a feltérképezhetősége, ami számos okra vezethető vissza. Köztük a túl sok JavaScript-re, mert ebből fakadóan a Google vagy csak nagyon sok erőforrás útján, vagy egyáltalán nem talál meg fontos termékoldalakat. Emiatt sok termék kulcsszóra nem is rangsorol az Auchan weboldala. A másik ilyen kardinális ok az infinite scroll pagináció, és…
Tovább a cikkhez
Csaba Szabó
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A TikTok interaktív kiegészítőket mutat be a hirdetésekhez

A TikTok új módszereket kínál a hirdetők számára, hogy növeljék az elköteleződést a videóba ágyazott hirdetésekkel.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google egyszerűbb módszert vezetett be az európai felhasználók számára a cookiek elfogadására

A Google egyszerűsítette a cookiek elutasítására és elfogadására vonatkozó gombot a Google Kereső és YouTube kezdőlapján. Ezek a változások Franciaországban kezdődnek, majd az Europai Gazdasági Térségre, illetve az Egyesült Királyságra és Svájcra is kiterjesztik.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A YouTube új keresési statisztikai eszközt vezet be

A YouTube Search Insights e hónap végére minden alkotó és márka számára elérhetővé válik – jelentette be a cég.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Új módszerek egyéni oszlopok létrehozására

Az összes Google Ads-termékre kiterjedő egyéni oszlopok egyszerű módot kínálnak arra, hogy gyorsan megtekinthessük a vállalkozásunk számára legfontosabb információkat.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google bevezeti a multisearch-öt

A multisearch egy új, komplex keresési metódus, amit a Google appal végezhetünk el. Tradicionálisan a keresés úgy történik, hogy beírjuk a Google keresőbe egy kulcsszót, és a találatok között böngészünk. A multisearch segítségével egy képpel is indíthatunk keresést.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia