Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Versenyelőnyhöz vezető Facebook hirdetési stratégiák
Az értékesítési tölcsér és a perszóna kialakítás szakaszairól, felépítéséről sokat tanultunk, hallottunk, értjük a fontosságát, a digitális marketing világában is sokan tudják és szeretnék is alkalmazni, de a ‘hogyan?’ kérdésnél a legtöbben elakadnak.
Tovább a cikkhezA Google új SERP kinézetet tesztel mobilon
Mobilon jelenleg a Meta Title felett a weboldal URL-jét és annak favicon-ját jeleníti meg a Google, de most új kinézetet tesztel a tech óriás.
Tovább a cikkhezA Google Ads változtatásokat vezet be az automatizált bővítményeknél
A Google Ads három frissítést vezet be az automatizált hirdetésbővítményekhez, mellyel a cél a könnyebb kezelhetőség.
Tovább a cikkhezMiért érdemes ingyenes tartalmakat készíteni?
A marketinges körökben rendre előkerül a kérdés: érdemes ingyenes tartalmakat készíteni? A vállalkozások elsődleges célja a profitszerzés. Ezt az alapelvetést szem előtt tartva könnyen logikussá válik a következő érv az ingyenes tartalmakkal szemben. Sokak szerint ha ingyenes tartalmakat készítünk, akkor elvesszük annak a lehetőségét, hogy a tudásunkat pénzért cserébe kínáljuk és ebből további bevételt realizáljunk.
Tovább a cikkhezA Google teszteli a leírások listaszerű megjelenítését a hirdetésekben
Néhány napja jelentek meg az első screenshotok róla, és a Ginny Marvin Google-től is megerősítette a hírt twitteren miszerint tesztelik a keresési hirdetéseknél a leírások helyett a listaszerű megjelenítést.
Tovább a cikkhezA YouTube bemutatta a 2022-es ütemtervét
A YouTube azt tervezi, hogy új funkciókat és lehetőségeket vezet be az alkotók számára.
Tovább a cikkhez