Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google módosítja a Shopping-hirdetésekre vonatkozó irányelveket az átláthatóság fokozása érdekében

A YouTube Shopping-hirdetésekre és a Discovery-termékekre vonatkozó hirdetési követelmények változásainak célja az irányelvek és a végrehajtási eljárások pontosítása.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Microsoft Ads elindítja az UET Insights irányítópultját új forgalmi adatokkal

A 2014-ben bevezetett (akkor a Bing Ads szolgáltatásban) az egész webhelyre kiterjedő UET-címke biztosítja a konverziókövetést, a remarketinget és az automatikus ajánlattételi stratégiákat a Microsoft Ads szolgáltatásban.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

Megszűnnek a YouTube-sztorik

A YouTube megszünteti a Stories szolgáltatást, helyette a Shorts-okra és a közösségi bejegyzésekre összpontosít, amelyek fokozzák az elköteleződést.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia
Hajókerék illusztrációja cél ikonokkal, ellenőrző listával, sakkfigurával, folyamatábrával és aktatáskával, amelyek üzleti stratégiai elemeket szimbolizálnak. A kékkel színezett „stratégia” szó a COVID-19-korszak alkalmazkodását jelzi.

AI felsőfokon – a hatékonyság érdekében

Május 23-án és 24-én a Google újabb izgalmas bejelentéseit láthattuk a Google Marketing Live-on, azon a nagy jelentőségű eseményen, amely a mesterséges intelligencia és a Google-termékek összes fontos, izgalmas lehetőségét bemutatta.
Tovább a cikkhez
Viktor Tóth
Illusztráció egy számítógép-monitorról, amely különféle online médiaelemeket, például dokumentumokat, felfelé mutató hüvelykujjat, csevegési buborékokat és piros szívet jelenít meg, amely a különféle internetes hírtartalmakat és kommunikációt szimbolizálja kék alapon – tökéletes a SEO stratégiák változásainak kiemelésére.

A Google Bard újdonságok

A Google Bard mostantól képes Keresési és tudáspaneleket, térképeket és egyebeket megjeleníteni, miközben megszünteti a várólistát.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Megjelent a Google Search Generative Experience

A mesterséges intelligencia által generált válaszok a Google keresési találatai felett jelennek meg. A Google hivatkozik az általa használt webhelyekre, hogy segítsen megtalálni a választ.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia