Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Színfalak mögött – A keresőmarketinges II.
Az előző bejegyzésben elkezdtük bemutatni, hogy milyen szakterületekhez kell manapság értenie egy keresőmarketingesnek. A mostani bejegyzésünkben röviden ismertetjük a maradék hármat is. Kezdjük a közösségi marketinggel!
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Színfalak mögött – A keresőmarketinges
Sokan nem tudják, hogy mivel is foglalkozik egy SEO (search engine optimization – magyarul: kereső optimalizálás) szakértő. Az alábbiakban szeretnénk bemutatni azt, hogy manapság milyen szaktudásra van szükség ahhoz, hogy valakiből jó szakember válhasson. Lássuk ezeket!
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Kreatív CTR növelés?
Ha növekszik a CTR, javul a minőségi mutató, jobb pozícióban jelenhetnek meg a hirdetések, a kattintások olcsóbbak lehetnek, ezáltal közvetve akár a konverziós költség is csökkenthető. Néhány egyszerű tipp, a CTR növelésére:
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Hogyan éljük túl a Pandát?
Mi is az a Panda és hogyan védekezhetünk ellene? Megosztunk veletek pár tippet, hogy hogyan őrizhetitek meg pozíciótokat, forgalmatokat a Panda „támadások” közepette is.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Hagyományos kommunikáció vagy közösségi marketing?
Most, hogy Magyarországon egyre több cég tereli kommunikációját a közösségi marketing területére, a hagyományos csatornák, mint a postai levél, a telefonos kapcsolattartás és az e-mail, kissé háttérbe szorultak.
Tovább a cikkhezWebanalitika
Adwords és Analytics összekapcsolása
Az Analytics felülete folyamatosan változik, vagyis ha nem követjük rendszeresen, akkor könnyen lehet, hogy a következő bejelentkezésnél már egy teljesen új felhasználói felület fog minket fogadni. A következőkben azt szeretnénk bemutatni, hogy hogyan kapcsolhatjuk össze a Google Adwords fiókokat úgy, hogy az Analytics-ben is követhető legyen az Adwords kampányok teljesítménye.
Tovább a cikkhez