Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Jól SEO optimalizált oldal = Hatékony PPC landing page

Számos cikk jelent már meg arról, hogy a PPC-s gondolkodás és eszköztár hogyan tudja segíteni a SEO-t. Arról viszont kevesebbet olvashatunk, hogy a SEO miként működhet közre a keresőmarketing kampányok hatékonyabbá tételében. Pedig a landing page optimalizálás éppen erről szól: egy jól elkészített SEO landing a PPC-ben is eredményesebb, és vica versa.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros

Félnünk kell-e a Google frissítésektől: A természetes backlink profil jellemzői

Egyes Google update-tek ügyfél oldalon erős félelmek kialakulásához vezettek, sokan rettegnek attól, hogy a weboldaluk linkprofilja előbb-utóbb hátrasorolást eredményez. Ezért is gyakori kérdés manapság, hogy melyek a természetes linkprofil jellemzői.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros

A Google és a Pál utcai fiúk

A keresőóriás magyarországi vállalata 2014. február 4-én tartotta a „Google Ground” elnevezésű programjának sajtótájékoztatóját. Az eseményen a Google magyarországi vezetője, Heal Edina nyitotta meg egyfajta összegzéssel és az elmúlt időszakban történt legfontosabb vállalati eseményekről beszélt.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Facebook – 10 éves a tündérmese

Ahhoz, hogy megértsük a Facebook jelenét és a várható jövőjéről elmélkedjünk, először a történelmével kell megismerkednünk. Azok, akik látták a „The Social Network” című filmet, talán tudják, hogy a Facebook 2004. február 4-én, tehát éppen 10 évvel ezelőtt kezdte meg működését.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

A sokképernyős világ

Az okostelefonok és társaik – akarva, akaratlanul – mindennapi életünk szerves részévé váltak. Mobilitásuknak köszönhetően bárhova magunkkal vihetjük őket, interneteléréssel pedig egy teljesen új világ nyílt meg előttünk. De vajon hová vezet ez az út? A nagysebességű telekommunikációs hálózatoknak hála egyre gyorsabb interneteléréssel rendelkező, egyre komolyabb igényeket kielégítő, és egyre könnyebben hordozható eszközök elterjedésével a fogyasztói…
Tovább a cikkhez
László Bali

A Keresési Kifejezések jelentés gyakorlati stratégiái

Az AdWords egyik legértékesebb jelentései közé sorolható a Keresési Kifejezések (Search Query) riport, hiszen megmutatja, hogy a felhasználók milyen kifejezéseket írtak be a Google keresőjébe, mielőtt a hirdetésre kattintottak volna. Ez rendkívül hasznos, mert a segítségével új, releváns kulcsszavakat adhatunk hozzá a már meglévő kulcsszólistánkhoz. De hogyan is működik pontosan?
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső