Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A keresőbarát infinite scrolling

Az úgynevezett infinite scrolling technológia - vagyis amikor az oldalt lefelé görgetve töltődnek be az újabb tartalmi elemek - elég népszerű webdesign trend manapság, pedig használhatósági és SEO aggályokat is felvet.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros

Mennyire lehet hatékony egy PPC kampány a Social Médiában?

Sok ember számára a PPC egyet jelent a Google Adwords fogalmával. Azonban ma már nem beszélhetünk PPC-ről anélkül, hogy ne említenénk meg a Social Médiát is. A legnagyobb közösségi platformok, mint a Facebook, Linkedin vagy a Twitter, számos hirdetési lehetőségekkel rendelkeznek, melyek lehetővé teszik egy adott közösség megszólítását, elérését.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

A VII. Keresőmarketing Nap tanulságai

Több száz érdeklődő részvételével sikeresen zárult a hetedik Keresőmarketing Nap 2014. március 13-án. Ez a hivatalos mondat, ami természetesen igaz, nagyon keveset mond el a napról. Mert aki ott volt, az láthatta, hallhatta: reggeltől estig megállás nélkül olyan információk záporoztak a hallgatókra, amik nemcsak érdekesek voltak, de a napi munkában is használhatóak.
Tovább a cikkhez
Konrád Berényi

LinkedIn: A szakmai közösségi oldal

A Facebook mellett sokan használják hazánkban is a LinkedIn rendszerét, hiszen az üzleti életben legalább akkora szükség van az online közösségi terek kialakítására és használatára, mint a magánéletben. A felhasználók szemszögéből nézve a LinkedIn ugyanakkor nem konkurenciája a Facebook-nak, sőt. A két rendszer együttes használata lehetőséget nyújt a felhasználóknak, hogy elkülönítsék magán- és szakmai életüket:…
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Instagram – Hogyan használd üzleti célokra

Mostanában egyre többen érdeklődnek, hogy hogyan tudnának követőket szerezni az Instagram-on. Az alábbiakban erre adunk választ, illetve megmutatjuk azt is, hogy a felület tökéletes eszköz lehet egy márka, termék, vagy egy szolgáltatás népszerűsítésére is.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Google automatikus kiegészítés, mint branding eszköz

A Google automatikus kiegészítése - korábbi nevén “Autosuggest”, ami a beírt kulcsszavakhoz hasonló keresési kifejezéseket ajánl fel - a keresőben megjelenő márkánkról szerzett első felhasználói benyomás felülete, így döntő jelentősége van annak, hogy milyen javaslatok jelennek meg.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros