Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
A SEO eredményességének helyes mérése
A legtöbb vállalkozás tisztában van annak fontosságával, hogy mérni kell a weboldal teljesítményét, amihez már professzionális eszközök tucatjai állnak rendelkezésre. Mégis általános tapasztalat, hogy a vállalkozások jelentős része nem tudja hatékonyan kihasználni az analitikai eszközök által nyújtott adatokat.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Remarketing: a tökéletes eszköz, vagy a netezők rémálma?
Számtalan alkalommal találkoztunk már olyan online eszközökkel, melyek a hirdetői oldalnak egyszerre jelentettek áttörő újdonságot és új lehetőségek egész tárházát, míg a fogyasztói oldal zavarónak, tolakodónak, sőt egyes esetekben idegesítő reklámfelületnek találta.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Az időmegtakarítás eszköze – Automatizált szabályok
Az AdWords fiókok kezelése számodra is egy időigényes folyamat? Rendszeresen ellenőrizni kell (a legtöbb esetben naponta) a kampányok teljesítményét, ajánlatait, költségeit? Van egy lehetőség, amely jelentősen megkönnyíti életedet, és az optimalizálás során segít, hogy a lehető legtöbbet hozd ki kampányaidból. Hogy miről is beszélek? Az automatizált szabályokról.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Jól SEO optimalizált oldal = Hatékony PPC landing page
Számos cikk jelent már meg arról, hogy a PPC-s gondolkodás és eszköztár hogyan tudja segíteni a SEO-t. Arról viszont kevesebbet olvashatunk, hogy a SEO miként működhet közre a keresőmarketing kampányok hatékonyabbá tételében. Pedig a landing page optimalizálás éppen erről szól: egy jól elkészített SEO landing a PPC-ben is eredményesebb, és vica versa.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Félnünk kell-e a Google frissítésektől: A természetes backlink profil jellemzői
Egyes Google update-tek ügyfél oldalon erős félelmek kialakulásához vezettek, sokan rettegnek attól, hogy a weboldaluk linkprofilja előbb-utóbb hátrasorolást eredményez. Ezért is gyakori kérdés manapság, hogy melyek a természetes linkprofil jellemzői.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A Google és a Pál utcai fiúk
A keresőóriás magyarországi vállalata 2014. február 4-én tartotta a „Google Ground” elnevezésű programjának sajtótájékoztatóját. Az eseményen a Google magyarországi vezetője, Heal Edina nyitotta meg egyfajta összegzéssel és az elmúlt időszakban történt legfontosabb vállalati eseményekről beszélt.
Tovább a cikkhez