Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

LinkedIn: A szakmai közösségi oldal

A Facebook mellett sokan használják hazánkban is a LinkedIn rendszerét, hiszen az üzleti életben legalább akkora szükség van az online közösségi terek kialakítására és használatára, mint a magánéletben. A felhasználók szemszögéből nézve a LinkedIn ugyanakkor nem konkurenciája a Facebook-nak, sőt. A két rendszer együttes használata lehetőséget nyújt a felhasználóknak, hogy elkülönítsék magán- és szakmai életüket:…
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Instagram – Hogyan használd üzleti célokra

Mostanában egyre többen érdeklődnek, hogy hogyan tudnának követőket szerezni az Instagram-on. Az alábbiakban erre adunk választ, illetve megmutatjuk azt is, hogy a felület tökéletes eszköz lehet egy márka, termék, vagy egy szolgáltatás népszerűsítésére is.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Google automatikus kiegészítés, mint branding eszköz

A Google automatikus kiegészítése - korábbi nevén “Autosuggest”, ami a beírt kulcsszavakhoz hasonló keresési kifejezéseket ajánl fel - a keresőben megjelenő márkánkról szerzett első felhasználói benyomás felülete, így döntő jelentősége van annak, hogy milyen javaslatok jelennek meg.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros

A mobilra optimalizált weboldal fontossága

A 16 év feletti népesség 34%-a rendelkezik okostelefonnal, tehát a potenciális vásárlók ma már Magyarországon is teljesen jogosan várják el a hirdetőktől, hogy rendelkezzenek mobilbarát weboldallal.
Tovább a cikkhez
László Bali

SEO mítoszok 2014-ben

A keresőoptimalizálási mítoszok jelentős része manapság már lerágott csont. Legalábbis ezt gondolnánk, mégis nem csak új téves információkkal, de több éve a köztudatban lévő SEO tévhitekkel találkozhatunk 2014-ben is.
Tovább a cikkhez
Norbert Boros

VII. Keresőmarketing Nap

Néhány nappal a Keresőmarketing Nap előtt megjelent az IAB tavalyi évre vonatkozó reklámköltési eredménye, ami alapján már látjuk 2012-ről 2013-ra majdnem negyedével nőtt a kereső jellegű költések hazai forgalma. Ez azt jelenti, 15,4 milliárd forintot költöttünk 2013-ban csak a keresőhirdetésekre! De a március 13-i Keresőmarketing Nap nemcsak erről fog szólni.
Tovább a cikkhez
Konrád Berényi