Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Hogyan csökkentsük a PPC költségeket 3 lépésben: A konverziós veszteségek minimalizálása

A médiaköltés hatékony felhasználása rendkívül nehéz feladat és a megfelelő számú konverziók elérése érdekében kétségkívül a PPC költségek optimalizálása az egyik legfontosabb szempont.
Tovább a cikkhez
Tamás Kató

Az online Foci VB

Szinte nem találunk olyan médiumot, ami ne lenne tele a hetek óta tartó brazíliai Futball Világbajnoksággal és az ezzel kapcsolatos közvetítésekkel, hírekkel, kulisszatitkokkal. Ez így is van rendjén, és bizony ilyen tekintetben nem sokat változott a helyzet az utóbbi években, évtizedekben. Amiben viszont óriási változás történt, az az online média, azon belül is különösen a közösségi…
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Google Analytics – Attribúciós modellek használata a gyakorlatban

Ebben a bejegyzésemben az eltérő hozzárendelési szabályok alapján definiált, különböző attribúciós modelleket és a megfelelő használatukat mutatom be érthető példákon keresztül.
Tovább a cikkhez
László Bali

Instagram: egyszerű és nagyszerű

Azt gondolom talán alig van ma olyan aktív, okostelefon felhasználó a világon, aki ne találkozott volna még az Instagram közösségi alkalmazással. Pedig az Instagram története alig pár éves, de így is elképesztő a sikere.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Google PageSpeed Insights: A mobilbarát weboldalt segítő webmester eszköz

Ahogy a mobilról érkező keresések és konverziók száma növekszik, úgy válik egyre fontosabbá az ügyfeleink számára is a mobilra optimalizálás. Sokan ezt a kérdést eddig felhasználói aspektusból közelítették meg, pedig SEO oldalról is egyre komolyabbak az elvárások. A hivatalos Google Webmaster Central által májusban publikált megoldás tulajdonképpen mind a két szemszögből segíthet, a webmesternek éppúgy,…
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga

Az orosz Yandex is 100%-ban megvéd bennünket

Az orosz Yandex keresőóriás a héten bejelentette, hogy átáll a 100%-os személyi adatbiztonságra, és innentől kezdve minden Yandex-ből érkező kereső kifejezés a Google Analytics által is használt [not provided] és [not set] egyre népesebb táborát gyarapítja.
Tovább a cikkhez
Zoltán Varga