Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Egy kép is többet mond ezer szónál!

A Facebook-on háttérbe szorulhatnak a szöveges posztok, teret adva a képeknek és videóknak? Mi lehet az oka annak, hogy a tavalyi évhez képest 75%-kal megnőtt a feltöltött videók és a képek száma? Milyen hatással lehet ez a változás a közösségi oldalakon hirdető cégekre, szervezetekre vagy akár egy együttesre?
Tovább a cikkhez
Zita Uzsoki

AdWords „újdonságok” és lehetőségek 2015-ben

Az Adwords szempontjából a 2014-es év is izgalmas és újdonságokkal teli időszak volt, rengeteg mesterfogás és termék látott napvilágot, melyek egytől-egyig hozzájárultak a fizetett hirdetési stratégiánk optimalizálásához. Ezen bejegyzésben négy olyan területet fogok körüljárni, amelyek minden bizonnyal 2015-ben is hasznosak lesznek majd!
Tovább a cikkhez
Ildikó Besenyei

Facebook konverziók növelése Google Analytics segítségével

Facebook kampányaid nem hoznak elegendő konverziót? Szeretnél ezen javítani? Elgondolkoztál már azon, hogy egyesítsd a Google Analytics erejét a Facebook Elemzésekkel? Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan kell azonosítani az optimális közönséget a Facebook rajongóiddal annak érdekében, hogy növeljük a konverziós értékeket.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

10 tipp a CTR növelése érdekében

A fizetett keresési hirdetések optimalizálására a rendelkezésünkre álló eszközük közül vitathatatlanul a leghatékonyabb az átkattintási arány (CTR), a minőségi mutató, valamint a versenytársakkal szembeni előny növelése. Ezen mutatók javítására rengeteg mesterfogás létezik, most az adgooroo.com oldal tette közzé eredményeit és tanácsait, melyek egy nemrégiben végzett felmérés eredményein alapszanak.
Tovább a cikkhez
Tamás Kató

Alap PPC hirdetési hálózatok

A néhány éve még újdonságnak számító fizetett hirdetések pillanatok alatt hódították meg a piacot, a hatásos hirdetés, mint fogalom, lényegében átértékelődött. Egy teljesen új világot létrehozva és szinte végtelen lehetőségeket teremtve, alapjaiban változtatta meg a hirdetői és a felhasználói mentalitást, de a teljesítménymérésben is kiemelkedő eredményeket ért el. A PPC hirdetéseknek ma már számtalan hálózata…
Tovább a cikkhez
László Bali

Miért sikeres a Black Friday?

Nemrégiben „ünnepelte” Amerika a fogyasztói társadalom egyik nagy napját, a Fekete Pénteket. A már Magyarországon is gőzerővel dübörgő, a vásárlásokat maximumra járató Black Friday több magyar e-kereskedőnek is rekord bevételeket hozott idén, ennek apropóján vizsgáltuk meg, hogy mit kell tudnunk erről a kiemelt akciókkal és árengedményekkel kecsegtető napról.
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos