Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A mobil hirdetések meghatározzák a bolti látogatások számát!

A vásárlás előtti tájékozódás lényegében már a mobil eszközökön történik! – világított rá a NinthDecimal által készített felmérés. A kutatás eredményeiből egyértelművé vált az is, hogy a mobil eszközök (az asztali készülékekkel szemben) már jóval nagyobb szerepet játszanak egy termék/szolgáltatás informálásában és értékesítésében.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Ha elvesztettük bizalmunkat az AdWords-ben!

A magyar értékesítők körében gyakran hangzik el a következő mondat: „Fizettem valamiért, amitől meghatározott eredményeket várok el!”. A kijelentés nem alaptalan, ez a fajta mentalitás logikus és érthető, valószínűleg nem csak hazánkban figyelhető meg. A probléma akkor adódik, ha az általunk kiválasztott szolgáltatás nem hozza a kívánt eredményeket. A következmények lehetnek akár súlyosak is, és…
Tovább a cikkhez
Milán Rozek

AdWords MCC: Fiókok közti kampánykezelés és jelentések

A Google legutóbbi frissítése lehetővé tette a manager account tulajdonosok számára a főoldalról történő kampánykezelést és jelentéskészítést.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google vásárlás gomb: „Nem szeretnénk a kereskedőkkel versenyezni!”

Pár hete adtunk hírt arról, hogy a bevezetésre kerül a Google vásárlás gomb, mely egyelőre csak mobil hirdetéseknél lesz elérhető. Néhányan fenntartásokkal kezelték a hírt, így keresőóriás most mindenkit megerősített abban, hogy nem áll szándékukban beszállni az értékesítői szférába!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Érkezik az új Panda, és állandósul a Pingvin

Az idei Search Marketing Expo-n a Pingvin és a Panda algoritmusok jövőjéről is beszámolt Gary Illyes, a Google Webmaster Trends elemzője.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google Analytics: 5 kötelezően használandó funkció

Vitán felül áll, hogy manapság bármilyen üzleti vállalkozásnak szüksége van valamilyen weboldalra, sőt tovább megyek, Facebook profilra is, hogy az életünket behálózó online térben is jelen legyenek, és könnyen megtalálhatóvá váljanak. Ez nem csak a kommunikáció, de az értékesítés szempontjából is fontos elvárás, amivel ma már szinte mindenki egyöntetűen egyetért.
Tovább a cikkhez
Tamás Pusztai