Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
A mobil hirdetések meghatározzák a bolti látogatások számát!
A vásárlás előtti tájékozódás lényegében már a mobil eszközökön történik! – világított rá a NinthDecimal által készített felmérés. A kutatás eredményeiből egyértelművé vált az is, hogy a mobil eszközök (az asztali készülékekkel szemben) már jóval nagyobb szerepet játszanak egy termék/szolgáltatás informálásában és értékesítésében.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Ha elvesztettük bizalmunkat az AdWords-ben!
A magyar értékesítők körében gyakran hangzik el a következő mondat: „Fizettem valamiért, amitől meghatározott eredményeket várok el!”. A kijelentés nem alaptalan, ez a fajta mentalitás logikus és érthető, valószínűleg nem csak hazánkban figyelhető meg. A probléma akkor adódik, ha az általunk kiválasztott szolgáltatás nem hozza a kívánt eredményeket. A következmények lehetnek akár súlyosak is, és…
Tovább a cikkhezHírek
AdWords MCC: Fiókok közti kampánykezelés és jelentések
A Google legutóbbi frissítése lehetővé tette a manager account tulajdonosok számára a főoldalról történő kampánykezelést és jelentéskészítést.
Tovább a cikkhezHírek
Google vásárlás gomb: „Nem szeretnénk a kereskedőkkel versenyezni!”
Pár hete adtunk hírt arról, hogy a bevezetésre kerül a Google vásárlás gomb, mely egyelőre csak mobil hirdetéseknél lesz elérhető. Néhányan fenntartásokkal kezelték a hírt, így keresőóriás most mindenkit megerősített abban, hogy nem áll szándékukban beszállni az értékesítői szférába!
Tovább a cikkhezHírek
Érkezik az új Panda, és állandósul a Pingvin
Az idei Search Marketing Expo-n a Pingvin és a Panda algoritmusok jövőjéről is beszámolt Gary Illyes, a Google Webmaster Trends elemzője.
Tovább a cikkhezWebanalitika
Google Analytics: 5 kötelezően használandó funkció
Vitán felül áll, hogy manapság bármilyen üzleti vállalkozásnak szüksége van valamilyen weboldalra, sőt tovább megyek, Facebook profilra is, hogy az életünket behálózó online térben is jelen legyenek, és könnyen megtalálhatóvá váljanak. Ez nem csak a kommunikáció, de az értékesítés szempontjából is fontos elvárás, amivel ma már szinte mindenki egyöntetűen egyetért.
Tovább a cikkhez