Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Közösségi marketing
Fizetett instagram hirdetés?
[legend title="A CIKK RÉGEN FRISSÜLT" style="3"] Ez a cikk 2015-ben készült, ezért javasoljuk, hogy ha friss Instagram cikkeket szeretnél olvasni, akkor: Tekintsd meg legutóbbi Instagram hirdetéssel kapcsolatos szakmai cikkünket. Vagy nézz körül az összes blogunkon megjelent Instagram témájú cikkekben, hírekben. [/legend] Az Instagram napjaink legdinamikusabban fejlődő közösségi média oldala, az aktív felhasználószám-növekedés mellett, az újonnan regisztrált…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Top 10 kulcsszótervező eszköz
Az Adwords ingyenes kulcsszótervező eszköze (Adwords Keyword Planner - AKP) segít az új kulcsszó-, hirdetéscsoport-ötletek bővítésében, valamint a versenyképes árajánlat és a költségkeret kiválasztásában. Ez a fajta “Free for all” ideológia a SEO közösség számára atrocitásokat eredményezett, mert az újítás elsősorban az AdWords felület rendszeres használóinak nyújtott előnyt, amely egy lépéssel közelebb áll a fizetős…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
SEO és Tartalommarketing: Mi várható 2015-ben?
Mint minden év, úgy a tavalyi esztendő is rengeteg változást hozott az online marketing világában, ez különösen igaz a SEO-ra és a tartalommarketingre. De mi várható idén? Milyen irányba megy tovább a keresőoptimalizálás?
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Egy kép is többet mond ezer szónál!
A Facebook-on háttérbe szorulhatnak a szöveges posztok, teret adva a képeknek és videóknak? Mi lehet az oka annak, hogy a tavalyi évhez képest 75%-kal megnőtt a feltöltött videók és a képek száma? Milyen hatással lehet ez a változás a közösségi oldalakon hirdető cégekre, szervezetekre vagy akár egy együttesre?
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
AdWords „újdonságok” és lehetőségek 2015-ben
Az Adwords szempontjából a 2014-es év is izgalmas és újdonságokkal teli időszak volt, rengeteg mesterfogás és termék látott napvilágot, melyek egytől-egyig hozzájárultak a fizetett hirdetési stratégiánk optimalizálásához. Ezen bejegyzésben négy olyan területet fogok körüljárni, amelyek minden bizonnyal 2015-ben is hasznosak lesznek majd!
Tovább a cikkhezWebanalitika
Facebook konverziók növelése Google Analytics segítségével
Facebook kampányaid nem hoznak elegendő konverziót? Szeretnél ezen javítani? Elgondolkoztál már azon, hogy egyesítsd a Google Analytics erejét a Facebook Elemzésekkel? Ebben a cikkben megmutatjuk, hogyan kell azonosítani az optimális közönséget a Facebook rajongóiddal annak érdekében, hogy növeljük a konverziós értékeket.
Tovább a cikkhez