Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Google Trends: Mostantól a YouTube és a Google Hírek adatait is felhasználja

A Google számtalan új frissítést adott ki, melyek a keresési szokások elemzését igyekeznek korszerűsíteni. Az Update-nek köszönhetően módosult a kezdőoldal és a jelentéseket valós idejű adatokkal is kiegészítették!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Social Media Trendek 2015-ben

Nemrégiben került megrendezésre a Social Media Marketing World konferencia az Egyesült Államokban, ahol több mint 100 előadás, és 2500 résztvevő értekezett a social média jelenéről és jövőjéről. A konferencián bemutatásra került egy közel 3700 amerikai piaci szereplő részvételével végzett kutatás eredménye, ami nagyon izgalmas trendeket rajzolt ki az elkövetkező évekre vonatkozóan. A business.com erről szóló…
Tovább a cikkhez
Levente Asztalos

Eljárást indítottak a Facebook ellen!

Az európai vizsgálódások középpontjába most a Facebook került: a személyiségi jogok megsértése miatt indítottak ellene eljárást! A hírek szerint a cég politikáját igen erősen bírálták, ha a feltételezések beigazolódnak, akkor különböző szankciókra kell számítania az amerikai cégnek.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google Analytics: Remarketing listák a keresési hirdetésekhez (RLSA)

Mostantól az Analytics-ben létrehozott remarketing listákat is felhasználhatjuk az Adwords keresési hirdetésekhez (korlátozottan)!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Vigyázz Google, jön a Facebook!

Új statisztikai adatok láttak napvilágot, melyek alapján egyre több vállalkozás él a Facebook hirdetési rendszer előnyeivel. Erik Bratt, a Tealium egyik vezetője nyújt betekintést a jelenlegi trendekbe és a piaci verseny alakulásába!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google: „Minden oldalnak HTTPS kapcsolatra kellene váltania!”

Amikor a webmesterek azon gondolkoznak, hogy biztonságos kapcsolatot használjanak-e vagy sem, akkor nagyon sokszor döntenek úgy, hogy weblap biztonsága érdekében nem szükséges további kiadásokra költeni (hiszen semmilyen személyes információt nem gyűjtenek). A Google a mentalitás ellen most erőteljesen felszólt, szerinte a megbízhatóság mindennél fontosabb, függetlenül attól, hogy milyen jellegű oldalt üzemeltetünk!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia