Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Egyéves a felejtés joga
Már egy éve, hogy az Európai Bizottság (EB) elrendelte a felejtés jogát, miszerint a keresőmotorok üzemeltetői kötelezhetők a keresési eredményekben megjelenő sértő, vagy hibás adatok, illetve személyes információk eltávolítására. A Wall Street Journal (WSJ) nemrég bepillantást nyerhetett a Google folyamatába.
Tovább a cikkhezHírek
Kiemelt helyen a tweetek a Google találati listáján
A Google és a Twitter legújabb közös megállapodásának köszönhetően hamarosan érkeznek a keresési eredményekbe ágyazott legfrissebb tweetek, ezzel még nagyobb láthatóságot garantálva azoknak a vállalatoknak, melyek aktívan használják a közösségi médiát.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Google Display Network (GDN): Aktuális célzások
Amennyiben eddig úgy gondoltad, hogy a Google csak azokat a felhasználókat célozza meg, illetve éri el, akik a keresőben egy adott lekérdezést hajtanak végre, úgy ki kell, hogy ábrándítsunk. A tartalmi hálózaton egyre kifinomultabb lehetőségek állnak rendelkezésünkre, melyekkel nem csak radikális elérést és márkaépítést tudunk biztosítani, hanem megfelelő célzással a konverziók számát is gyarapíthatjuk!
Tovább a cikkhezHírek
Veszélyben a SEO pozíciónk? Több száz új top-level domain név érkezik
Már nem kell vagyonokért megvásárolni egy jól hangzó .com-ra végződő domaint, hiszen akár .expert, .photography vagy .pizza végződésű domainnél is építhetünk brandet.
Tovább a cikkhezHírek
Változó keresési szokások mobilon
Hivatalos blogján jelentette be nemrég a Google, hogy a mobilos keresések száma meghaladja a desktopokon (számítógépek, laptopok) végzett keresésekét immáron 10 országban, többek között Japánban és az Amerikai Egyesült Államokban is.
Tovább a cikkhezHírek
A mobilbarát oldallal rendelkező kisvállalatokat választják a felhasználók
A keresőoptimalizálással foglalkozó amerikai BrightLocal ügynökség áprilisban, 900 fő részvételével elvégzett kutatása alapján a felhasználók 61% választja szívesebben azokat a helyi vállalkozásokat és üzleteket, melyek mobilbarát weboldallal rendelkeznek. Így tehát jelentős versenyhátrányba kerülnek azok, akik nem teszik elérhetővé ilyen formában a fogyasztók számára releváns információkat.
Tovább a cikkhez