Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Ne féljünk a tesztelésektől

A legtöbb SEO szakember imád tesztelgetni és új stratégiákat, eszközöket kipróbálni, sőt, sokaknak külön erre a célra kijelölt weboldalaik is vannak - így biztonságban próbálhatnak ki bármit, anélkül, hogy egy esetleges hiba egy kisebb katasztrófával lenne egyenértékű.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Mit jelent a mobile first?

A fiatal generáció hatalomátvételét követően, és a Baby Boomer nemzedék eltűnése után, a marketingeseknek újra kell gondolniuk stratégiai szokásaikat és alkalmazkodniuk kell a „mobile first” felfogáshoz.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Új felhasználói felületet és helybővítményeket tesztel a Google

A Google új - a mobil megjelenítéshez hasonló - felhasználói felületet tesztel, míg az AdWords helybővítményeket vásárlói értékelésekkel egészítik ki!
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

CPV ajánlattétel a Facebookon!

A Facebook videóhirdetéseket új ajánlattétellel egészítik ki, mely a megtekintési költségen (CPV) fog alapulni és 10 másodperc után kell majd fizetni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Rugalmas ajánlattételi stratégiák

Ebben a cikkemben a 2013 májusában bejelentett rugalmas ajánlattételi stratégiák eszközt mutatom be, melyet a Google eredetileg a hirdetői élet megkönnyítése érdekében hívott életre. Segítségével (egy logikusan felépített stratégia esetében) rengeteg időt, pénzt spórolhatunk meg, és az így felszabadított munkaerőt egyéb feladatokra fordíthatjuk. Úgy gondolom, hogy professzionális szinten egyrészt hasznos ezekről beszélnünk, másrészről azonban szeretném…
Tovább a cikkhez
László Bali

A Google nehezíti a mobil hirdetésekre való kattintást

A Google múlt héten jelentette be, hogy három frissítést is terveznek a mobil hirdetésekkel kapcsolatban, melyekkel a véletlenszerű kattintásokat szeretnék visszaszorítani.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia