Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
A Google teszteli a 4 találatos top elhelyezést az AdWords hirdetéseknél
Az utóbbi időben több hír is megfordult a témával kapcsolatban, miszerint a Google a megszokott három szponzorált hirdetés helyett – a találati listák fölött – négyet fog megjeleníteni.
Tovább a cikkhezHírek
Klikkmánia havi TOP10 / 2015. november
A november mindig egy mozgalmas időszak az online világban (köszönhetően az e-kereskedelmi szezonnak), ezúttal azonban kiemelkedő jelentőségű hír, hiszen a Google önszántából rendelkezésünkre bocsátott egy részletekbe menő iránymutatást. Ezúton szeretnénk megosztani minden feliratkozóval az általunk legérdekesebbnek ítélt havi AdWords, SEO és Performance marketing híreket!
Tovább a cikkhezHírek
Idén már nem kell tartani a Pingvinektől
Hivatalosan is közölték, hogy Pingvin algoritmus frissítés már nem lesz idén, ami így már hivatalosan is ellentmond, egy másik hivatalos Google szócső, Gary Illyés korábbi kijelentésének.
Tovább a cikkhezHírek
A hirdetési költések 20%-kal emelkedtek hálaadáskor, Black Friday-en stagnáltak tavalyhoz képest
A fizetett hirdetések több mint fele mobilokon realizálódott hálaadáskor és Fekete Pénteken. A hálaadás egy önálló e-kereskedelmi eseménnyé válik, tavalyhoz képest 19.6 %-kal nőtt a fizetett hirdetések száma ezen a napon és nagyjából azonos maradt Fekete Pénteken – derült ki a Kenshoo felméréséből.
Tovább a cikkhezWebfejlesztés
Responsive web design előnyei és hátrányai
Minden bizonnyal sokszor felmerült már nálad is kérdésként a mobil web stratégia kialakítása, hiszen elmúlt már az az időszak, amikor a cégek a mobil forgalmukat figyelmen kívül hagyhatják. Az alábbiakban az egyik legnépszerűbb megoldást, a responsive web design előnyeit és hátrányait mutatjuk be, összehasonlítva az elkülönített weboldal tulajdonságaival.
Tovább a cikkhezHírek
A klikkek befolyásolják a Google Cégem rangsort
Rahul J, a Google My Business (Google Cégem) csapatból, megjelölt négy konkrét faktort, ami befolyásolhatja a helyi keresések között elfoglalt pozíciókat. Ezek többnyire már ismertek vagy sejthetőek voltak, ugyanakkor eddig hivatalos Google alkalmazottól még egyszer sem hangzott el a kattintások jelentősége.
Tovább a cikkhez