Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
E-kereskedelem
Miről adnak visszajelzést a kosáradatok az e-kereskedőknek?
A webshopunkon történő kosárba helyezések vizsgálata segítséget nyújthat a konverziós problémák megoldásában, és ezáltal az értékesítési számok növelésében is. Az alábbiakban szeretnék bemutatni néhány mutatót, amelyek használata közben az összefüggések értelmezésére is ösztönöznélek Kedves Olvasó, hiszen a relativitás elve ebben az esetben is határozottan érvényesül!
Tovább a cikkhezHírek
Elindult a Waze hirdetés Magyarországon
A Waze a világ legnagyobb közösségalapú közlekedési- és navigációs alkalmazása, melynek már havi 400.000 aktív magyar felhasználója van. Ez a szám ráadásul hónapról, hónapra 17%-al nő. Így elérkezettnek látták az időt, hogy a Waze hirdetés már magyar célzásokkal is működjön.
Tovább a cikkhezEsettanulmány, PPC hirdetés, Webfejlesztés
GoMobile – Mobil használat és mikro-momentumok
A mobil szerepe jelentősen átalakult az okostelefonok és a mobilinternet elterjedése óta. Ma már mint társra, állandó és mindig elérhető információforrásra tekintünk telefonunkra. A kommunikáció mellett használjuk hírolvasásra, üzletkeresésre, konkrét termékről való informálódásra, még akkor is, ha egy üzleten belül vagyunk és a kezünkben tartjuk éppen.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
PPC versenytárs elemzés 5 fő szempontja
Biztosan tudod, hogy kik a PPC versenytársaid? Az alábbiakban 5 szempontot találsz (Kik? Milyen? Hol? Miért? és Mikor?), amelyet a fizetett keresési hirdetőknek használniuk kellene, hogy elemezzék és megértsék a versenytársaikat, lépéseiket!
Tovább a cikkhezHírek
Az organikus átkattintási arányok 15%-al csökkentek
Február óta még nagyon kevés felmérés és kimutatás született arról, hogy milyen hatása volt a Google AdWords jobboldali hirdetési pozíciók megszüntetésének. Az egyiket épp a napokban posztoltuk, de ez sem az organikus találatokra gyakorolt hatást tanulmányozta.
Tovább a cikkhezHírek, PPC hirdetés
A legjobb pozíciók az AdWords hirdetésekben
Az Adobe Media Optimizer elkészített egy tanulmányt, hogy miként változtak az eredmények a különböző top hirdetési pozíciókban, mióta a Google eltűntette a jobboldali hirdetési helyeket.
Tovább a cikkhez