Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Hamarosan algoritmust használ az Instagram

Az Instagram nemrég bejelentette, hogy hamarosan elérhető lesz a fordított időrendi és az algoritmus alapú hírfolyam, ami azokat a posztokat fogja előtérbe helyezni, melyeket az emberek érdekesnek gondolnak.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Májusban érkezik a Google mobilbarát algoritmusa

A Google a Webmester blogján jelentette be, hogy fellendítik a mobilbarát algoritmus hatásait, amit még 2015. április 21-én indítottak el. A Google szerint még május elején meg fog történni a frissítés, ami növeli a mobilbarát rangsorolás előnyeit. A Google továbbá azt is mondta, hogy azok, akiknek az oldala már mobil-barát, azoknak nem kell aggódniuk, hiszen ez…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Mitől sikeres egy Facebook hirdetés?

Az AdEspresso és a Hubspot több mint 100.000 valós hirdetés elemzése során mutatják be a legnépszerűbbeket, valamint azt, hogy hogyan is kell létrehozni egy tökéletes Facebook hirdetést. Az elmúlt évek során az AdEspresso pontosan 111.018 Facebook hirdetés szövegeit, hivatkozásait, típusait és CTA gombjait vizsgálta meg 1000 vállalaton keresztül.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Végleg megszűnik a Google PageRank

A SEO szakmában mér régóta közismert, hogy a hivatalos PageRank mutatónak szinte semmi jelentősége nincsen, ezért a keresőoptimalizálási vagy linkfejlesztési projekteknél még kiindulásként is csak elvétve használják. Már csak azért is, mert több éve nem is frissítették a számokat. Március 7-el a Google hivatalosan is megszűntette a PageRank Toolbar mutató frissítését és hamarosan már egy…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Állati hangok a Google-ben

Tudta, hogy a Google-ben már állatok hangjára is rá lehet keresni? Például így: what sound does a cow make (milyen hangot ad ki egy tehén)? Konkrétan 19 állati hang került feltöltésre, köztük majom, macska, tehén, kacsa, elefánt, ló, oroszlán, egér, stb. Persze ez elsősorban a kisgyermekes szülőknek lehet érdekes és nem a keresőoptimalizáló szakembereknek, de…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

On-site tartalmi elemek a konverzió szolgálatában

Webáruházak esetén a siker mutatói nehezen vitathatóak; a konverziós számok igen pontos képet adnak és rajtuk keresztül jól követhetőek a látogatók reakciói a különböző fejlesztésekre, marketing aktivitásokra.
Tovább a cikkhez
Anna Herber