Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Ha HTTPs migrációra készül, itt van egy feladatlista

Mióta a Google bejelentette, hogy a HTTPS használata rangsorolási faktor is, weboldalak tömegével álltak át és érdekes módon nem biztonsági okokból, hanem a várható SEO előnyök kihasználása végett.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A Kiterjesztett szöveges hirdetés nem jelent előnyt! Vagy mégis?

Augusztusban mindenki számára elérhetővé vált a Kiterjesztett szöveges hirdetés, aminek köszönhetően még masszívabb lehet a jelenlétünk a Google fizetett találatai között. Ugyanakkor továbbra is futnak a hagyományos szöveges hirdetések, így sokakban felmerült a kérdés, hogy jelent-e rangsorolási előnyt, ha valaki a Kiterjesztett verziót használja.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Miért lett fizetős az AdWords Kulcsszótervező?

Bő egy hete jelent meg a hír, miszerint az AdWords Kulcsszótervezője hamarosan csak az aktív AdWords hirdetők számára lesz elérhető. Aki pedig nem fizet a hirdetésekért, csak korlátozott mértékben kaphat adatokat és a mutatók is - magyar mércével - hatalmas tartományt fognak csak mutatni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Google AdWords új funkció: Kampánycsoportok

Néhány fiókban már elérhető a Kampányok csoportosítása, mely nem más, mint a célok beállítása és nyomon követése több kampányban egyszerre. Egyszerűen figyelemmel kísérhetjük és a rendszer előrejelezheti több, közös célt szolgáló kampány teljesítményét.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Kína idén a globális e-kereskedelmi forgalom 47 százalékát adja

Az emarketer előrejelzése alapján, az mmonline publikálta itthon a hírt, miszerint Kína jövőre már a teljes globális e-kereskedelem több, mint a feléért fog felelni.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

0, azaz nulla a Minőségi mutató

Szeptember 12-től már lehetőségünk van Nulla minőségi pontszámot is kapni az AdWords Minőségi mutatójában.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia