Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
Elszabadult a Pingvin 4.0 algoritmus
Bár szeptemberben rengeteg hír jelent meg arról, hogy miért ugrál számos weboldal a Google találati listáján, de a legtöbb magyarázat csak külföldi találgatásokra alapozott. Egészen szeptember végéig nem volt biztos, hogy a Pingvin 4.0 algoritmus megérkezett!
Tovább a cikkhezYouTube
11+1 YouTube SEO tipp
A videós tartalmak robbanásszerűen emelkedtek az elmúlt években, így érdemes azzal foglalkozni, hogy a videóid megfelelő SEO beállítása, hogyan befolyásolják a helyezéseidet.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Az AdWords ETA hatékony alkalmazása
A múlt hónapban, amikor hivatalosan is elérhetővé vált az AdWords ETA, a hirdetők szinte egy emberként ugrottak rá és cibálták szét a benne rejlő lehetőségek kiaknázása érdekében. Ez persze nem meglepő, az ígéretek most is kecsegtetőek voltak, és a felhasználókban amúgy is könnyedén kiégnek a régóta használt hirdetések. De vajon tényleg olyan radikális változásokat lehet…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Display vagy Search, melyiket használjam?
Sok online marketingesnek okozott meglepetést az eMarketer friss publikációja, mely szerint a hirdetők a költségvetés egyre nagyobb részét fordítják display hirdetésekre a keresőhirdetésekkel szemben. Tekintettel arra, hogy a közvélekedés szerint a keresési hirdetés a legjobb (leginkább megtérülő) hirdetési típus, ez a statisztika valóban meglepő. De vizsgáljuk meg ennek okait!
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
SEO és UX – Az online marketing jobb és bal keze
A SEO szakma hajnalán a legtöbb alkalmazott technikát távolról sem nevezhettük felhasználóbarátnak. Kulcsszózsúfolás, rejtett tartalmak, másolt, lopott szövegek, és egyéb, ma már egyértelműen black hat technikák alkották az első SEO “szakemberek” tárházát. Az évek során azonban a kereső motorok (kifejezetten a Google) küldetésükké tették, hogy az ilyen módon létrehozott silány oldalakat és tartalmaikat a megérdemelt…
Tovább a cikkhezHírek
Már a Facebook is nyomasztja a hirdetőket, hogy mobilbarátak legyenek
A Facebook hamarosan minden mobil hirdető weboldalát még a megjelenítésük előtt előre letölti és megvizsgálja azt betöltési sebesség és a mobil UX szempontok alapján. Amennyiben úgy érzékeli, hogy a weboldal, landoló lap nem megfelelően szolgálja ki a felhasználói élményt, akkor nem is jeleníti meg a hirdetést.
Tovább a cikkhez