Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Hogyan lehet pénzt keresni YouTube videózással?

„Egy hónapja kezdtem el videózni, mert jól jönne a pénz. Nem vártam nagy csodát, de abban azért reménykedtem, hogy ennyi idő után már lesz legalább 100 követőm! Eddig 5 videót töltöttem fel és nagyon lelkes voltam, de most találtam egy 11 éves lányt, aki kb. ugyanakkor kezdett videózni mint én, és már most 500 feliratkozója…
Tovább a cikkhez
BugTV

Teljesítmény szegmentáció az AdWords hirdetésekben

Gyakori hiba, amit sok AdWords szakember elkövet, hogy megnyugszik, ha a kampányai megfelelően, az előre kitűzött célok szerint működnek. Ez azonban nem feltétlenül jelenti azt is, hogy ha a kampányok mélyére nézünk nem találhatunk - akár teljesítményt veszélyeztető - hibákat is. Az igazán jó szakembereknek bevált módszereik vannak, amivel megfelelően karban tudják tartani a fiókjaikat,…
Tovább a cikkhez
Márton Fehér

Új Gmail hirdetések útmutató a Google-től

A Gmail már 1 milliárd felhasználóval rendelkezik világszerte és gyakorlatilag minden országban piacvezető az E-mail szolgáltatásával. Nem véletlenül kezdték kiaknázni az ebben rejlő üzleti lehetőséget, ami nekünk, hirdetőknek is új távlatokat nyitott. Most a Gmail hirdetésekhez publikáltak egy friss útmutatót arról, hogy miként lehet a leghatékonyabban megszólítani a releváns célközönségünket és hogyan tudjuk őket aktivitásra bírni…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A B2B látogatószerzés alapjai és mutatói

Ha B2B területen dolgozol, minden bizonnyal ismerősen cseng a kereslet megteremtése, mint kifejezés, hiszen vagy pont ezért dolgozol minden nap, vagy olyan szakemberekkel vagy kapcsolatban, akik támogatják ezt a folyamatot. Bármelyik csoportba is tartozol, egy biztos: meghatározni a látogatószerzés folyamatának pontos működését, vagy a marketing és a sales között éles határvonalat húzni nem egyszerű feladat.
Tovább a cikkhez
Anna Szekeres

Matt Cutts hivatalosan is lemondott

Matt Cutts 17 évet dolgozott a Google-nél, mint Google Search specialista különböző pozíciókban, az első 100 Google alkalmazott közé tartozott. SEO körökben hamar ismertté vált a neve, köszönhetően annak, hogy közérthető nyelven igyekezett mindenki számára elmagyarázni a Google keresőmotor algoritmusának alapvető működési logikáját és annak változásait. Matt Cutts 2014 óta folyamatosan és tudatosan helyezte magát…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Az e-mail marketing nem halt meg, csak átalakult

Bár sokan nem gondolnák, de az e-mail marketing népszerűsége egyre jobban növekszik. Csak a Gmail egyedül 1 millárd felhasználóval rendelkezik világszerte, ami a The Radicati Group jóslata szerint 2020-ra 3 milliárdra fog nőni. Ez a világ populációjának majdnem felét teszi ki. Azonban ez a versenyt is erősíti. Lássunk pár tippet, hogyan ragadhatod meg hatékonyan az…
Tovább a cikkhez
Dávid Kertész