Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Hírek
AdWords hirdetések: márciustól megszűnik a konvertált kattintás mutató
Szeptembertől a "konvertált kattintások" már nem használhatóak semmilyen licitálási stratégia részeként. Az AdWords hirdetésekben használt Cél CPA és Intelligens CPC licit stratégiák nem működnek együtt szeptember 21 óta a konvertált kattintásokkal.
Tovább a cikkhezYouTube
AdSense vs YouTube MCN partnerség?
YouTube videósok körében állandó vitatéma, hogy saját maguk szerződjenek le a YouTube-al, a Partnerporgramon keresztül, vagy egy többcsatornás hálózattal (MCN) szerződjenek. Ez az egyszerűnek tűnő kérdés sok dolgot érint és sok előítélet mögé kell benéznünk ahhoz, hogy tisztább képet kapjunk. Egy MCN-hez való csatlakozás minden YouTube-alkotó számára fontos döntés. Az MCN-ek vagy más néven…
Tovább a cikkhezHírek
Bréking: A VELUX és a Profession is minket választott 2017-ben
A Profession és a VELUX is a Klikkmániát választotta a 2017-es keresőmarketing kampányok kivitelezéséhez. A Profession esetében a Klikkmánia elsődleges feladata az állásjelentkezések számának növelése, valamint Profession mobilaplikáció és a MobilMunka applikáció letöltésszámának növelése. A piacvezető, tetőtéri ablak gyártó VELUX Magyarország Kft. tendere ugyanakkor a PPC kampányokon kívül kiterjedt keresőoptimalizálási feladatok elvégzésére is, mind a…
Tovább a cikkhezStratégia
Hogyan segíthetik az influencerek a tartalom marketingünket?
Minden iparágban vannak influencerek - azok az emberek, akik vélt vagy valós tudásuknak és hatalmuknak köszönhetően rendelkeznek azzal a képességgel, hogy másokat befolyásoljanak. Hollywoodban ott vannak a celebritások, a divatban a modellek, az üzletben pedig a mogulok. Az internet sem különbözik ettől. Közösségi influencerek azok a bloggerek, közösségi média személyiségek vagy iparági szakértők, akik hatalmas…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Attribúciós modell útmutató marketing kampányokhoz
A témában korábbi cikkemben már foglalkoztam a Google Analytics különféle hozzárendelési modelljeivel. Újraolvasva a bejegyzést, azt kicsit száraznak találtam, ezért úgy döntöttem, hogy felelevenítem a témát és kiegészítem pár azóta fontossá vált nézőponttal is, amiről akkor nem beszéltem.
Tovább a cikkhezHírek
Facebook hirdetések a MailChimp-en?
A MailChimp bejelentette, hogy lefejlesztettek egy Facebook hirdetési felületet a MailChimp rendszerébe integráltan. Állításuk szerint a használata pofonegyszerű és sokkal inkább felhasználóbarát, mint a Facebook saját interfésze. Ez így van, szerintünk is, bár az ügynökségi hirdetőket a bonyolultabb felület annyira már nem riasztja vissza, az AdWords sem könnyen emészthető, ha valaki most látja először.
Tovább a cikkhez