Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Hogyan segíthetik az influencerek a tartalom marketingünket?

Minden iparágban vannak influencerek - azok az emberek, akik vélt vagy valós tudásuknak és hatalmuknak köszönhetően rendelkeznek azzal a képességgel, hogy másokat befolyásoljanak. Hollywoodban ott vannak a celebritások, a divatban a modellek, az üzletben pedig a mogulok. Az internet sem különbözik ettől. Közösségi influencerek azok a bloggerek, közösségi média személyiségek vagy iparági szakértők, akik hatalmas…
Tovább a cikkhez
Bianka Bozsó

Attribúciós modell útmutató marketing kampányokhoz

A témában korábbi cikkemben már foglalkoztam a Google Analytics különféle hozzárendelési modelljeivel. Újraolvasva a bejegyzést, azt kicsit száraznak találtam, ezért úgy döntöttem, hogy felelevenítem a témát és kiegészítem pár azóta fontossá vált nézőponttal is, amiről akkor nem beszéltem.
Tovább a cikkhez
László Bali

Facebook hirdetések a MailChimp-en?

A MailChimp bejelentette, hogy lefejlesztettek egy Facebook hirdetési felületet a MailChimp rendszerébe integráltan. Állításuk szerint a használata pofonegyszerű és sokkal inkább felhasználóbarát, mint a Facebook saját interfésze. Ez így van, szerintünk is, bár az ügynökségi hirdetőket a bonyolultabb felület annyira már nem riasztja vissza, az AdWords sem könnyen emészthető, ha valaki most látja először.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan lehet pénzt keresni YouTube videózással?

„Egy hónapja kezdtem el videózni, mert jól jönne a pénz. Nem vártam nagy csodát, de abban azért reménykedtem, hogy ennyi idő után már lesz legalább 100 követőm! Eddig 5 videót töltöttem fel és nagyon lelkes voltam, de most találtam egy 11 éves lányt, aki kb. ugyanakkor kezdett videózni mint én, és már most 500 feliratkozója…
Tovább a cikkhez
BugTV

Teljesítmény szegmentáció az AdWords hirdetésekben

Gyakori hiba, amit sok AdWords szakember elkövet, hogy megnyugszik, ha a kampányai megfelelően, az előre kitűzött célok szerint működnek. Ez azonban nem feltétlenül jelenti azt is, hogy ha a kampányok mélyére nézünk nem találhatunk - akár teljesítményt veszélyeztető - hibákat is. Az igazán jó szakembereknek bevált módszereik vannak, amivel megfelelően karban tudják tartani a fiókjaikat,…
Tovább a cikkhez
Márton Fehér

Új Gmail hirdetések útmutató a Google-től

A Gmail már 1 milliárd felhasználóval rendelkezik világszerte és gyakorlatilag minden országban piacvezető az E-mail szolgáltatásával. Nem véletlenül kezdték kiaknázni az ebben rejlő üzleti lehetőséget, ami nekünk, hirdetőknek is új távlatokat nyitott. Most a Gmail hirdetésekhez publikáltak egy friss útmutatót arról, hogy miként lehet a leghatékonyabban megszólítani a releváns célközönségünket és hogyan tudjuk őket aktivitásra bírni…
Tovább a cikkhez
Klikkmánia