Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Google, mint az új álláskereső portál?

Nemrégiben látott napvilágot a Google-nek egy újabb tesztfelülete, melyből egyértelműen látszódik, hogy a keresőóriás egy álláskereső felületet tesztel a keresési találati listába építve.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A SEO szakemberek 90%-a szerint legalább 12 hónap kell az eredményekhez

Februárban a Google kiadott egy hivatalos videót arról, hogy miként válasszunk SEO szakértőt. A videóban megemlítették, hogy legalább 4-12 hónap szükséges ahhoz, hogy látható eredménye legyen a SEO erőfeszítéseinknek. Barry Schwartz is írt erről egy cikket és a cikk végén szavazásra szólította fel a keresőoptimalizálással foglalkozó szakértőket, hogy szerintük mennyi idő kell az első eredményekhez.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

30 friss videómarketing statisztika, amit ne hagyj ki üzleti döntéseidből!

A videók különböző formában való használata ma már szinte alapvető eleme a vállalatok marketing stratégiájának. Viszont azoknak, akik még csak fontolgatják, hogy érdemes-e ezen a téren fejleszteniük, trendekre, statisztikákra van szükségük. Érdemes ismerni a videós kommunikáció hatékonyságát, a számolni a várható eredményekkel, megtérüléssel, egyáltalán látni azt, kik érhetők így el ebben a formában. Számokat, statisztikákat…
Tovább a cikkhez
BugTV

Dinamikus keresési hirdetés a gyakorlatban

Kipróbáltad már a a dinamikus keresési hirdetéseket? Ha még nem, akkor épp itt az ideje. Mi is az dinamikus keresési hirdetés? A dinamikus keresési hirdetések bekapcsolásával az AdWords rendszere feltérképezi weboldalunk struktúráját, az ehhez tartozó lehetséges kulcsszókészletet és összepárosítja leginkább releváns landoló lapokkal. Ezt követően pedig legenerálja a hirdetési szövegeinket is, melynek címsora automatikusan tartalmazza…
Tovább a cikkhez
Gábor Jurácsik

Hogyan illeszkednek a videók egy vállalkozás online stratégiájába?

A Youtube "apukája" a Google új, bárki számára ingyenesen hozzáférhető videó sorozatban foglalja össze a digitális vállalkozáshoz szükséges alapokat a Digital Workshop nevű oktatási felületén. A keresőóriás nemrég indított egy nagyobb kampányt hazánkban is, hogy megismertesse új, online képzési platformját, aminek része a videós alapokat bemutató sorozat is. A digitális gazdaság és társadalom fejlettségét mérő…
Tovább a cikkhez
BugTV

10 ok, amiért érdemes videómarketinget alkalmaznod üzleted profitjának növelésére

Kisvállalati reklám soha nem volt ilyen egyszerű Néhány évtizeddel ezelőtt még sok marketing eszköz elég drága volt egy KKV számára. Gondoljunk csak arra, ha nagy tömeget akartunk megszólítani, a tévéreklám volt az egyik alapvető lehetőség erre, de a költségei óriásiak voltak. Mára a technológiai fejlődésnek köszönhetően sokkal költséghatékonyabban tudunk akár nagy tömegekhez is elérni. Sok…
Tovább a cikkhez
BugTV