Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Közösségi marketing
Eladás a közösségi csatornákon, trendek
A közösségi csatornák elkezdték kivívni helyüket az értékesítési ciklusban, említésre méltó a Pinterest a megvásárolható PIN-jeivel még 2015-ből. Valamint az Instagram, aki szintén ebben az évben kezdte el tesztelni a CTA (call-to-action) gombokat (ez 45%-os CTR növekedéshez vezetett).
Tovább a cikkhezHírek
Hogyan válasszunk SEO szakértőt?
Egyenesen a Google-től érkezett egy hivatalos videó arról, hogyan érdemes kiválasztani a megfelelő SEO szakértőt. Maile Ohye, aki több mint 10 éve a Google Search csapat tagja, beszél arról a videóban, hogy mire kell figyelni, amikor a megfelelő SEO szakértőt keressük.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
AdWords kampány: költségkeret által korlátozva, ismerős?
“Költségkeret által korlátozva” mind az AdWords, mind a Bing felületén gyakran találkozhatunk ilyen értesítéssel. Érdemes utánajárni a mögötte húzódó okoknak, hiszen pár lépéssel jelentősen javíthatunk az AdWords kampány vagy bármilyen PPC kampány teljesítményén.
Tovább a cikkhezHírek
AdWords hirdetések: márciustól megszűnik a konvertált kattintás mutató
Szeptembertől a "konvertált kattintások" már nem használhatóak semmilyen licitálási stratégia részeként. Az AdWords hirdetésekben használt Cél CPA és Intelligens CPC licit stratégiák nem működnek együtt szeptember 21 óta a konvertált kattintásokkal.
Tovább a cikkhezYouTube
AdSense vs YouTube MCN partnerség?
YouTube videósok körében állandó vitatéma, hogy saját maguk szerződjenek le a YouTube-al, a Partnerporgramon keresztül, vagy egy többcsatornás hálózattal (MCN) szerződjenek. Ez az egyszerűnek tűnő kérdés sok dolgot érint és sok előítélet mögé kell benéznünk ahhoz, hogy tisztább képet kapjunk. Egy MCN-hez való csatlakozás minden YouTube-alkotó számára fontos döntés. Az MCN-ek vagy más néven…
Tovább a cikkhezHírek
Bréking: A VELUX és a Profession is minket választott 2017-ben
A Profession és a VELUX is a Klikkmániát választotta a 2017-es keresőmarketing kampányok kivitelezéséhez. A Profession esetében a Klikkmánia elsődleges feladata az állásjelentkezések számának növelése, valamint Profession mobilaplikáció és a MobilMunka applikáció letöltésszámának növelése. A piacvezető, tetőtéri ablak gyártó VELUX Magyarország Kft. tendere ugyanakkor a PPC kampányokon kívül kiterjedt keresőoptimalizálási feladatok elvégzésére is, mind a…
Tovább a cikkhez