Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Fundamentális útmutató a Google Analytics helyes beállításához webáruházaknak

A Google Analytics jelentésekből épül fel, és számos lehetőség van a beállítások testreszabására, hogy minél specifikáltabb, és a vállalkozáshoz illőbb jelentéseket készíthessünk. A Google Analytics jelentési funkcióinak használatával még több adatot szerezhet a kereskedő vállalkozása növeléséhez. A következő lista inkább a webáruházaknak és egyéb e-kereskedők számára hasznos, de alapvető ellenőrzési pontokat tartalmaz.
Tovább a cikkhez
Dorina Kovács

Digitális dilemmák: technikai SEO, vagy az on-site tartalomfejlesztés?

Vajon a technikai keresőoptimalizálás, vagy az on-site tartalomfejlesztés képvisel nagyobb értéket? Létezik-e fontossági sorrend, ami a weboldalak  tartalomfejlesztését, valamint informatikai hátterük és linkprofiljuk optimalizálását illeti?
Tovább a cikkhez
Klaudia Ábrahám

Hogyan készítsünk utazós videókat YouTube-ra?

A külföldi youtuberek körében gyakran találkozhatunk olyan videókkal amelyekben a vloggerek utazásaikkal kapcsolatos élményeikről számolnak be. Sőt léteznek konkrétan a témával foglalkozó YouTube csatornák is. Ellenben hazánkban ennek a témakörnek a bemutatása még gyerekcipőben jár. Mindenképpen innovatív műfajnak mondható hiszen a nézők megismerhetik kedvenc youtubereiket más oldalukról, új környezetben, a youtuberek pedig az új témák…
Tovább a cikkhez
BugTV

AdWords hirdetésrotáció változás

Bizonyára sokan megkaptátok az AdWords központi tájékoztató levelét, miszerint szeptember 25-től változnak a hirdetésrotációs lehetőségek. Ugyanakkor sokakhoz nem jutott el a hír, mert a Google Partner ügynökségeket értesítették csak központilag a változásokról. Alább a központi levél kicsit módosítva.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hatékony Facebook hirdetés készítése és bizonyítása

Ma már hazai viszonylatokban is egyre elterjedtebb nézet, hogy a Facebook hirdetés is lehet költséghatékony és konverzió fókuszú, mégis a marketing keret felosztása során - sajnos sok esetben - még mindig egy alulértékelt hálózatról beszélhetünk. Az alábbiakban gyakorlati példákon keresztül szemléltetjük ennek ellenkezőjét, továbbá szó lesz olyan mérési tippekről is, melyek elegendő muníciót adhatnak az…
Tovább a cikkhez
Milán Rozek

A 10 leggyakoribb ok, hogy miért nem látható az AdWords hirdetés

Megszerkesztetted az új AdWords hirdetés fiókod, feltöltötted a kulcsszavakat, a hirdetéseket tökéletesre csiszoltad, majd nagy elvárásokkal elindítod az AdWords kampányodat, és aztán...semmi. Nincs költés, nincs megjelenés, nincsenek kattintások. Ne aggódj, ez bárkivel megtörténhet. Számos oka lehet annak, miért nem láthatóak a hirdetéseid azonnal a Google keresőben. Összeszedtük a 10 leggyakoribb okot, ami miatt az AdWords…
Tovább a cikkhez
Dorina Kovács