Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
E-kereskedelem
15 ajánlott funkció minden webáruháznak
Ha vetünk egy pillantást a legnagyobb webáruházakra, akkor egyből látható, hogy mi a trend: animációk, 360°-os termék előnézeti képek, igazán fejlett szűrési lehetőségek és dinamikus termékkeresés. A trendek alkalmazása azonban nem jelent garanciát a konverzióra, vagy a megfelelő felhasználói élményre. Van ugyanakkor néhány olyan elem, amivel minden webáruháznak rendelkeznie kell ahhoz, hogy versenyképes és releváns…
Tovább a cikkhezYouTube
Gyerekbarát YouTube? – Mit tud az új YouTube Kids App
A megújult YouTube Kids app - amely egyenlőre Magyarországon még sajnos nem érhető el - November 2-án lett bemutatva, új gyerek barát fejlesztései amellett hogy több szülői kontrollt engednek meg, egy új izgalmas külsőt is kölcsönöznek a gyerekeknek létrehozott profilokhoz.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Webáruház SEO bakik, melyeket jobb elkerülni
Webáruházat üzemeltetsz, termékeid hasznosak, áruk is barátságos, mégsem érkezik elég látogató organikus forrásból? Ennek on-site, webáruház SEO okairól szeretnénk most lerántani a leplet. Ma a webshopok korát éljük, és sajnos nem elég a termékeket feltölteni az áruházba. Ahhoz, hogy a felhasználók megtalálják ezeket a keresőkben, számos olyan oldalon belüli beállítást szükséges eszközölni, melyek megkönnyítik mind…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
AdWords: Hogyan vegyük fel a versenyt a pénzes konkurenciával szemben?
Van egy jó, és egy rossz hírünk azok számára, akiknek üzleti céljait egy, vagy több nagy költség kerettel rendelkező konkurencia akadályoz az AdWords hirdetésekben. Kezdjük talán a rossz hírrel...
Tovább a cikkhezYouTube
Hogyan alakítják át a YouTube influencerek a marketing szabályait
Sanjay Nazarali, a Carat Global stratégiai vezér igazgatója, és kutatása szerint az influencerek segítségével bármely márka megerősítheti jelenlétét a piacon, de ahhoz, hogy sikerrel járjunk új marketing megközelítésekben kell gondolkodnunk. Egy adott YouTuber csatornája remek lehetőségnek bizonyul hirdetések megjelenítésére törekvő márkák számára. Ugyanis a nagy csatornák munkásságát legtöbbször tartalomra éhes, szenvedélyes rajongók elszántan, nagy figyelemmel…
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
AdWords kampány optimalizálása 8 lépésben
AdWords kampány optimalizációnál -mint az élet sok más területén is- kiemelkedően fontos teljesítményünk időszakos átértékelése, a folyamatos fejlődésre való törekvés és a kitűzött -jelen esetben vállalati- céljaink elérése. Ebben a cikkben ehhez szeretnénk pár alapvető javaslattal hozzájárulni.
Tovább a cikkhez