Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

AdWords: Hogyan vegyük fel a versenyt a pénzes konkurenciával szemben?

Van egy jó, és egy rossz hírünk azok számára, akiknek üzleti céljait egy, vagy több nagy költség kerettel rendelkező konkurencia akadályoz az AdWords hirdetésekben. Kezdjük talán a rossz hírrel...
Tovább a cikkhez
Dániel Varga

Hogyan alakítják át a YouTube influencerek a marketing szabályait

Sanjay Nazarali, a Carat Global stratégiai vezér igazgatója, és kutatása szerint az influencerek segítségével bármely márka megerősítheti jelenlétét a piacon, de ahhoz, hogy sikerrel járjunk új marketing megközelítésekben kell gondolkodnunk. Egy adott YouTuber csatornája remek lehetőségnek bizonyul hirdetések megjelenítésére törekvő márkák számára. Ugyanis a nagy csatornák munkásságát legtöbbször tartalomra éhes, szenvedélyes rajongók elszántan, nagy figyelemmel…
Tovább a cikkhez
BugTV

AdWords kampány optimalizálása 8 lépésben

AdWords kampány optimalizációnál -mint az élet sok más területén is- kiemelkedően fontos teljesítményünk időszakos átértékelése, a folyamatos fejlődésre való törekvés és a kitűzött -jelen esetben vállalati- céljaink elérése. Ebben a cikkben ehhez szeretnénk pár alapvető javaslattal hozzájárulni.
Tovább a cikkhez
Gábor Jurácsik

Mivel szólítsuk meg a 30+ korosztályt YouTube-on? Mit néznek a felnőttek?

X generációsoknak hívjuk azokat, akik az 1960-as évek közepe és a késő 70-es évek között születtek. A generáció tagjai elég öregek ahhoz, hogy emlékezzenek az internet előtti időkre, de elég fiatalok ahhoz, hogy könnyedén adaptálják a technológiai élet változásait.
Tovább a cikkhez
BugTV

Reszponzív GYIK: mit, miért, mikor, hogyan?

Mit is jelent a gyakorlatban a reszponzív weboldal? A reszponzív weboldal elemeinek mérete százalékosan, tehát relatívan van meghatározva. Így képes szinte bármilyen szélességű eszközhöz igazodni, anélkül, hogy a felhasználói élmény sérülne.
Tovább a cikkhez
Klaudia Ábrahám

Munkaerő toborzás a YouTube segítségével?

Napjainkban az álláskeresők 79%-a a cégek 84%-a használja álláskeresésre, toborzásra a közösségi média valamely felületét.
Tovább a cikkhez
BugTV