Segíthetünk?

Blog

2022. július 19.

Új funkciók a Performance Max-ban

A legújabb Google Ads kampánytípusban, a Performance Max-ban új funkciókat jelentett be a Google, amelyek 3 kulcsfontosságú területen is segíthetik az optimalizálást.

  1. Optimalizálási pontszám, avagy javaslatok az eredmények javítására

A már teljes mértékben elérhető optimalizálási pontszám segítségével új módszereket találhatunk a teljesítmény javítására. Segítségével láthatjuk, hogy a kampánynak hol kell még fejlődnie, és olyan javaslatokat találhatunk, amelyek hozzájárulnak a jobb eredményhez. Alkalmazhatunk például javaslatokat az új ügyfélszerzés optimalizálásához vagy egy ROAS-cél alkalmazásához. 

Idővel folyamatosan új ajánlások kerülnek a rendszerbe, érdemes ezekre figyelni!

  1. Új lehetőségek az automatizálás irányításához

Szezonális korrekciók

A szezonális korrekciók is rendelkezésre állnak már, hogy tájékoztassák a Pmax ajánlattételi stratégiáját azokról a változásokról, amelyeket a jövőbeni események, például promóciók vagy értékesítések konverziós arányában várunk. 

Ne feledjük, hogy az Intelligens ajánlattétel már figyelembe veszi az előre jelzett szezonális eseményeket! Ezért csak akkor használjuk a szezonális korrekciókat, ha a konverziós arányban jelentős, hirtelen vagy atipikus változásokat látunk már előre. 

A szezonális korrekciót használata rövid, 1-7 napos promóciós időszakokhoz és akciókhoz javasolt. 

Adatkizárások

Használjunk adatkizárásokat, hogy megakadályozzuk, hogy a konverziókövetéssel kapcsolatos nem szándékolt problémák befolyásolják az ajánlattételi stratégiát. Ez az eszköz arra utasítja az Intelligens ajánlattételt, hogy hagyja figyelmen kívül az olyan napok adatait, amikor problémák merültek fel a konverziókövetés során – például címkézési problémák vagy webhely kimaradások.

Speciális helybeállítások

A Performance Max új speciális helybeállításai segítségével pontosabb célzást végezhetünk. A kampánybeállításokban a „Helybeállítások” alatt várhatóan majd megtalálhatjuk a fizikai „Jelenlét” és a „Jelenlét vagy érdeklődés” alapján történő célzást is.

3. Szerezzünk mélyebb betekintést a teljesítménybe

Magyarázatok

Az elkövetkező hetekben a Performance Max kampányokhoz magyarázatok érkeznek. A kampányok értékelésekor fontos megérteni a teljesítménybeli változásokat, hogy gyorsan reagálhassunk. A magyarázatok megkönnyítik a teljesítmény-ingadozások azonosítását és a problémák diagnosztizálását. Még javaslatokat is adhatnak a teljesítmény javításához.

A feed-del rendelkező Performance Max kampányokban olyan magyarázatok várhatóak, amelyek elemzést kínálnak a termékállapotról, valamint a legnépszerűbb termékekről, terméktípusokról.   

A Magyarázatok használatával időt takaríthatunk meg, jobban megérthetjük a teljesítmény változásait, és elháríthatjuk a problémákat anélkül, hogy órákat kellene manuálisan kereszthivatkozásokkal tölteni a jelentések és egyes táblázatok között.

Diagnosztikai betekintések / Insights

Amikor először állítunk be egy Pmax kampányt, az Insights menüpontban egyszerűen ellenőrizhetjük, hogy a kampányok zökkenőmentesen futnak-e. Így gyorsan azonosíthatjuk a hirdetési irányelvekkel, számlázással, költségkerettel és egyebekkel kapcsolatos lehetséges problémákat. Már személyre szabott javaslatokat is tartalmazhat, amelyek segítenek az esetlegesen felmerülő problémák megoldásában. 

A Performance Max fentebb leírt új funkciói segítségével tehát még inkább testre szabhatjuk kampányainkat, hogy azok még jobb eredményeket érhessenek el! 

Cikkünk forrása: https://support.google.com/google-ads/answer/12351101

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!