Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
YouTube
A YouTube tartalomgyártók felelőssége
A YouTube alkotói munka legtöbbször csupán hobbinak, vagy egy kreatív alkotásnak tűnhet, mégis komoly felelősséggel jár. A tartalomelőállítók egy kiterjedt és befolyásos közösség tagjai, így a YouTube biztosítani kívánja számukra, hogy a YouTube-irányelvek világosan érthetők legyenek, és minden alkotó felelősségteljesen használhassa befolyását a YouTube-közösségen belül.
Tovább a cikkhezStratégia
4 szabály a jól konvertáló Rólunk oldalhoz
Ha a weboldalad legfontosabb oldalaira gondolsz, mi jut eszedbe? A legtöbben erre a kérdésre azt válaszolják, hogy a Főoldal, aztán talán ide sorolják az Árazást tartalmazó oldalukat, a Termékoldalakat és a Kapcsolati oldalt.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Hipertargetált AdWords kampány 15 lépésben
Te is több konverziót szeretnél elérni az Adwords fiókodban? Ebben a bejegyzésben megmutatjuk, hogyan lehet turbó fokozatra kapcsolni a konverziókat. Azokból a célzási és elhelyezési trendekből szemezgettünk, melyek az utóbbi időszakot vizsgálva sokkal nagyobb arányban hoztak eredményt.
Tovább a cikkhezHírek
Új élmény az email fiókban: AMP
A Google új specifikációja már elérhető a Gmail fejlesztői előnézetén keresztül, a későbbiekben pedig kiterjesztésre is kerül majd.
Tovább a cikkhezHírek
Új funkció a Twitteren: könyvjelző
A Twitter új könyvjelzők funkciója lehetővé teszi a Tweetek mentését anélkül, hogy kedvelnénk vagy retweetelnénk azokat. Ezzel a frissítéssel egyúttal több módunk nyílik a tartalmak megosztására is.
Tovább a cikkhezYouTube
A szponzorált tartalmakról
Mindenki látott már szponzorált videót a YouTube platformján, de hogy pontosan mit is takar a kifejezés és hogyan segítheti egy csatorna fejlődését, azt már nem tudják annyian. A következőkben bemutatjuk, hogyan dolgozz együtt cégekkel úgy, hogy a szponzorált tartalmad elnyerje a megbízó és a nézőközönséged tetszését is!
Tovább a cikkhez