Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

A YouTube tartalomgyártók felelőssége

A YouTube alkotói munka legtöbbször csupán hobbinak, vagy egy kreatív alkotásnak tűnhet, mégis komoly felelősséggel jár. A tartalomelőállítók egy kiterjedt és befolyásos közösség tagjai, így a YouTube biztosítani kívánja számukra, hogy a YouTube-irányelvek világosan érthetők legyenek, és minden alkotó felelősségteljesen használhassa befolyását a YouTube-közösségen belül.
Tovább a cikkhez
BugTV

4 szabály a jól konvertáló Rólunk oldalhoz

Ha a weboldalad legfontosabb oldalaira gondolsz, mi jut eszedbe? A legtöbben erre a kérdésre azt válaszolják, hogy a Főoldal, aztán talán ide sorolják az Árazást tartalmazó oldalukat, a Termékoldalakat és a Kapcsolati oldalt.
Tovább a cikkhez
Georgina Baranyi-Fenyő

Hipertargetált AdWords kampány 15 lépésben

Te is több konverziót szeretnél elérni az Adwords fiókodban? Ebben a bejegyzésben megmutatjuk, hogyan lehet turbó fokozatra kapcsolni a konverziókat. Azokból a célzási és elhelyezési trendekből szemezgettünk, melyek az utóbbi időszakot vizsgálva sokkal nagyobb arányban hoztak eredményt.
Tovább a cikkhez
Dániel Varga

Új élmény az email fiókban: AMP

A Google új specifikációja már elérhető a Gmail fejlesztői előnézetén keresztül, a későbbiekben pedig kiterjesztésre is kerül majd. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Új funkció a Twitteren: könyvjelző

A Twitter új könyvjelzők funkciója lehetővé teszi a Tweetek mentését anélkül, hogy kedvelnénk vagy retweetelnénk azokat. Ezzel a frissítéssel egyúttal több módunk nyílik a tartalmak megosztására is.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

A szponzorált tartalmakról

Mindenki látott már szponzorált videót a YouTube platformján, de hogy pontosan mit is takar a kifejezés és hogyan segítheti egy csatorna fejlődését, azt már nem tudják annyian. A következőkben bemutatjuk, hogyan dolgozz együtt cégekkel úgy, hogy a szponzorált tartalmad elnyerje a megbízó és a nézőközönséged tetszését is!
Tovább a cikkhez
BugTV