Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
10+ Remarketing közönség, amikre céloznod kéne
Már egy ideje hirdetsz a weben, egész jó eredményeket érsz el, jönnek a kattintások, sok a látogató. De a lényeges számok nem emelkednek. Hiába csődítesz hatalmas számú látogatót a weblapodra, ha nincs mögötte egy kifinomult stratégia, amivel a Főoldalról a “Köszönjük, hogy nálunk vásárolt!” oldalra juttatod őket. Mi tévő legyél?
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A Google Táblázatokhoz már elérhető az AdWords bővítmény
A Google AdWords készített egy bővítményt a Google Táblázatokhoz, amellyel gyorsan importálhatod AdWords adataid, és riportokat készíthetsz belőle. Az AdWords fiók adatainak a Google Táblázatokba való letöltése, most már béta verzióban van.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
A Google frissíti a hirdetésbeállítási lehetőségeket
A Google frissíti a "Hirdetésbeállítások" lehetőséget, mellyel a felhasználók kikapcsolhatják a célzásukhoz szükséges információk továbbítását.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
9 AdWords hirdetés tipp, hogy még olcsóbban szerezz ügyfeleket
A lead generálás (vagyis megkeresések generálása) az egyik legtöbbet használt marketing célok közé tartozik. Ez alatt potenciális ügyfélszerzést értünk, ilyenek például a hírlevél feliratkozók, ajánlatkérők, stb. Bizony az se mindegy, hogy ezeket a leadeket milyen áron tudjuk megszerezni, hiszen senki se akar deficites üzletet csinálni. A következő néhány pontban összeszedtem, hogy milyen módszerekkel és trükkökkel…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Webshop Redesign lépésről lépésre, a SEO fontossága
Minden oldal életében eljön az a pont, amikor egy kis ráncfelvarrásra van szükség. Változnak a fogyasztói szokások, a design stílusok, a webes elvárások. Egy jól működő webshopnál elengedhetetlen a folyamatos SEO támogatás, és ennek az átállásnál különösen nagy szerepe van.
Tovább a cikkhezStratégia
Hogyan építsünk e-mail listát a semmiből? 10 stratégiával segítünk
Tudtad, hogy ötször több idő új ügyfelet szerezni, mint egy meglévőt megtartani? Az ügyfelek megtartására való összpontosítás remek megoldás hosszú távon a bevételek és a fenntartható növekedés érdekében, azonban nem olyan könnyű munka ez.
Tovább a cikkhez