Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Facebook audit: 5 beállítás, amit egy kampánynál muszáj megtenned

A Facebook egy igazi aranybánya, ha hirdetésekről van szó. Rengeteg lehetőségünk van személyre szabni kampányunkat, kiválasztani a nekünk való marketing célt, eldönthetjük a hirdetésünk formátumát, stb. Ám, ezeknek is megvan az árnyoldala, könnyű elveszni az adatok és beállítások között, amik a rendelkezésünkre állnak.
Tovább a cikkhez
Eszter Takács

Hogyan indítsd el nulláról a saját YouTube csatornádat?

Sokakat foglalkoztat a kérdés, hogy hogyan is kezdjünk neki saját YouTube csatornának? Nem könnyű feladat, főleg ha korábban sosem volt még hasonlóval dolgunk. Szorgalom és nagyon nagy kitartás kell hozzá. A következőkben segíteni szeretnénk azoknak, akik a nulláról indítják YouTube munkásságukat. Íme 6 tipp, amivel a nulláról könnyebben tudjuk elindítani csatornánkat!
Tovább a cikkhez
BugTV

Változás a mobileszközök célzásában és kizárásában

A Google bejelentette, hogy szeptembertől leegyszerűsíti a célzást és kizárásvezérlést a GDN-en megjelenő mobilhirdetések esetében. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Már a Youtube asztali verziója is támogatja a vertikális videókat

Akár tetszik, akár nem, a vertikálisan (azaz függőlegesen) készített videók még mindig nagy népszerűségnek örvendenek. Sok ilyen videó található mind a mai napig a Youtube-on is, melyre most megoldást kínál a Youtube.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan legyen hiteles üzleti E-mail címünk?

A modern üzleti kommunikáció jelentős része, még napjainkban is, E-mailes keretek között történik. Egy e-mail formája, arculata, stílusa, megfogalmazása, mind az adott cégre jellemző, egyedi megoldásokat tartalmaz. Sok esetben az első pont, ahol találkozunk egy Brand-el vagy céggel, pont egy e-mail cím. Az első benyomás nagyon fontos akár egy üzleti levél érkezése esetén, így tanácsokat…
Tovább a cikkhez
Ágoston Földházi

Reszponzív keresőkampányok az Adwordsben

Ahogyan már korábban, a fejlesztés bejelentésekor megírtuk a blogunkon, egy új lehetőséggel találkozhatunk a Google Adwordsben (azaz Ads-ben), ez pedig a Responsive Search Ads. Ez az új hirdetésformátum még beta verzióban érhető el.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia