Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Hogyan hozzuk ki a legtöbbet a lead hirdetésekből?

Mik is azok az érdeklődőkeresés (Lead) hirdetések? Ez a felhasználóbarát, mobilbarát hirdetési formátum lehetővé teszi a potenciális ügyfelek számára, hogy megadják az elérhetőségeiket, valamint további információkat az általuk érdekelt termékekről vagy szolgáltatásokról.  Blogcikkünkben bemutatjuk, hogyan érdemes alkalmazni a lead hirdetéseket a siker érdekében.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

7 ok, miért érdemes scripteket használni a Google Ads-ben

Kezdjük egy kérdéssel, amivel bizonyára már minden PPC menedzser találkozott: “ Régóta használom a Google Ads rendszerét, és jó eredményeket érek el általa. Hogyan tudok még jobb eredményeket elérni a hirdetéseimmel, miközben izgalmasabbá teszem az optimalizálásukat? “ Nos, kartárs, a megoldás egy szó mögé bújt: scriptek!
Tovább a cikkhez
Dániel Varga

Megszűnik a Google+

Korábban szárnyra kelt a hír, hogy számos Facebook felhasználó adatai kerülhettek illetéktelenekhez. Úgy tűnik, a másik óriást, a Googlet sem kerülte el a probléma: közel 500 000 felhasználó adatai kerülhettek ki a cégtől.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Újabb változás a Facebooknál: saját cookie-k

A Facebook, összhangban más platformok változtatásaival lehetővé teszi a vállalkozások számára a saját cookie-k használatát a Facebook-képponttal. A böngészők ugyanis egyre inkább a saját cookiek használatát részesítik előnyben az analitika során.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

9 kötelező elem webshopok konverzió növeléséhez

Minden webshop tulajdonos első kérése egy ügynökség felé, hogy növeljük a konverziók számát és a konverziós arányt. Az értékesítési csatornát egy utazáshoz lehet hasonlítani, amelynek egyetlen részét sem lehet figyelmen kívül hagyni. Ha egy világvárosba ellátogat az ember, vannak kötelező látnivalók, elemek, amelyeket nem lehet kihagyni. Egy vásárlásnál is, a landoló oldaltól a pénztáron keresztül,…
Tovább a cikkhez
Ágoston Földházi

Új szabályok a Facebookon

A Facebook módosította az oldalakra, csoportokra és eseményekre vonatkozó szabályait. Mostantól az adminok is adatkezelők, nem pusztán a Facebook.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia