Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Egy fúzió, ami megbolygatja az influencer marketinget

Január 1-től beolvad a BugTV a Post for Rentbe. A fúzió hatással lesz a magyar és a nemzetközi influencer marketing piacra is. A BugTV Magyarországon az elsők között indíthatott YouTube Multi-Channel Networköt (MCN), amely szolgáltatást ezentúl a Post for Renttel együttműködő szerződött véleményvezérek is igénybe vehetik.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

5 megválaszolandó kérdés a Facebook hirdetések indítása előtt

A Facebook hirdetéseinket nem szabad csak úgy elindítani. Annak érdekében, hogy hirdetések megfelelően készen legyenek, néhány percet rá kell szánnunk arra, hogy átnézzük a Facebook hirdetések beállításait, még mielőtt elkezdenénk költeni a pénzt.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Élet a Medic Algoritmus után

Augusztus eleje óta folyamatos változásban van a Google, azonban a legfontosabb, az úgynevezett medic algoritmus, ami gyökerestől forgatta fel néhány weboldal eddigi online eredményességét.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Hogyan zárjuk ki a mobil és tablet megjelenéseket a Google Ads-ban?

2018 szeptemberében a Google Ads hirdetési rendszere nyugdíjba küldte az adsenseformobileapps.com display kampány elhelyezést, valamint a G-mob tartalmi kizárást, mint a hirdetési rendszer klasszikus kizárásokra való megoldását. Ha a változtatás óta még nem történt meg, a mobil platformról érkező forgalom egész biztosan drasztikusan nőtt - a tapasztalatok alapján a futó kampányokban a Google support oldalon…
Tovább a cikkhez
Dániel Varga

Google+: 52 millió felhasználó személyes adata került ki

Még októberben kelt szárnyra a hír, hogy megszűnik a Google+. Akkor arról írtunk mi is, hogy 500.000 felhasználó adatai kerültek veszélybe, most azonban sokkal nagyobb kárról olvashatunk.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Mi a 10 legfontosabb várható PPC Trend 2019-ben?

Danny Goodwin a Search Engine Journal-től utána járt, és kifaggatta a szakma 28 PPC specialistáját. A vélemények közt olyan méltán aktuális témák tűntek elő, mint a mesterséges intelligencia, a hangalapú keresés, a közönség célzások és természetesen az automatizáció...Lássuk!
Tovább a cikkhez
Gábor Jurácsik