Blog

A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Blog Keresés

Hogyan kombináld a SEO-t és a PPC-t a kimagasló eredményekért

Lehet, hogy a SEO és PPC két teljesen különálló csatorna, egyedi szerepekkel, de a céljuk ugyanaz: látogatókat terelni a weblapodra.
Tovább a cikkhez
Anna Alexi

A Bing új lehetőségeket kínál a hirdetőknek

A Bing lehetőséget kínál a hirdetőknek, hogy saját célzásokat adjanak meg, valamint ezek mérését is segíti. 
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Az automatikus ajánlattételi stratégiák beállítása a Google Adsben

Több automatikus ajánlattételi stratégia közül választhatunk jelenleg a Google Ads felületén. Érdemes mindet ismerni ahhoz, hogy a nekünk leginkább megfelelőt tudjuk kiválasztani, mely a lehető legjobban támogatja céljainkat.
Tovább a cikkhez
Árpád Vona

Új képzés sorozatunk indul vezetők számára – Head of Digital

Az online marketing olyan szerteágazó, folyamatosan fejlődő terület, amelyre kifejezetten igaz, hogy a tudás megszerzésével és önmagunk folyamatos fejlesztésével megfelelően és szemmel láthatóan támogathatjuk cégünk sikerességét. A digitális marketingben rejlő lehetőségek széles tárházának kiaknázásához kínálunk segítséget új képzés sorozatunkkal, melynek első részében a keresőoptimalizálásra helyezzük a hangsúlyt.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia

Konkurenciafigyelés a Közösségi Médiában

A közösségi média stratégia határozza meg, mennyire hatékonyak a kampányaid és mennyire értékes a közösség jelenléte a vállalkozásod számára. A stratégia megteremtése elég nehéz lehet, de még mindig nehezebb tudni, mikor vagy miként javítható. Itt jön be a versenytárs kutatása.
Tovább a cikkhez
Szilvia Dezső

Változás a Facebook képeknél: négyzetes képarány

Hirdetőként fontos feladatunk odafigyelni arra, hogy a kampányaink hogyan teljesítenek, és ebben a különböző rendszerek is segítenek minket. A Facebook a megfelelő képarány kapcsán nyújt most segítséget.
Tovább a cikkhez
Klikkmánia