Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Keresőoptimalizálás
Hogyan kombináld a SEO-t és a PPC-t a kimagasló eredményekért
Lehet, hogy a SEO és PPC két teljesen különálló csatorna, egyedi szerepekkel, de a céljuk ugyanaz: látogatókat terelni a weblapodra.
Tovább a cikkhezHírek
A Bing új lehetőségeket kínál a hirdetőknek
A Bing lehetőséget kínál a hirdetőknek, hogy saját célzásokat adjanak meg, valamint ezek mérését is segíti.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
Az automatikus ajánlattételi stratégiák beállítása a Google Adsben
Több automatikus ajánlattételi stratégia közül választhatunk jelenleg a Google Ads felületén. Érdemes mindet ismerni ahhoz, hogy a nekünk leginkább megfelelőt tudjuk kiválasztani, mely a lehető legjobban támogatja céljainkat.
Tovább a cikkhezHírek
Új képzés sorozatunk indul vezetők számára – Head of Digital
Az online marketing olyan szerteágazó, folyamatosan fejlődő terület, amelyre kifejezetten igaz, hogy a tudás megszerzésével és önmagunk folyamatos fejlesztésével megfelelően és szemmel láthatóan támogathatjuk cégünk sikerességét. A digitális marketingben rejlő lehetőségek széles tárházának kiaknázásához kínálunk segítséget új képzés sorozatunkkal, melynek első részében a keresőoptimalizálásra helyezzük a hangsúlyt.
Tovább a cikkhezKözösségi marketing
Konkurenciafigyelés a Közösségi Médiában
A közösségi média stratégia határozza meg, mennyire hatékonyak a kampányaid és mennyire értékes a közösség jelenléte a vállalkozásod számára. A stratégia megteremtése elég nehéz lehet, de még mindig nehezebb tudni, mikor vagy miként javítható. Itt jön be a versenytárs kutatása.
Tovább a cikkhezHírek
Változás a Facebook képeknél: négyzetes képarány
Hirdetőként fontos feladatunk odafigyelni arra, hogy a kampányaink hogyan teljesítenek, és ebben a különböző rendszerek is segítenek minket. A Facebook a megfelelő képarány kapcsán nyújt most segítséget.
Tovább a cikkhez