Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Stratégia
Így segítsük kollégáinkat a hatékony otthoni munkavégzésben
A reklámügynökségek olyan munkahelyek, ahol mindig pezseg az élet. Közös reggelizések, ki-be rohangáló futárok, párhuzamosan több tárgyalóban zajló folyamatos ügyfél- és belső megbeszélések jellemzik az életünket, ahol a kollégák sokszor barátok is. A személyes érintkezés kulcseleme a mindennapi munkának, legyen szó hosszabb stratégiai megbeszélésekről, vagy pár szavas folyosói egyeztetésekről. A mi ügynökségünk, a Klikkmánia is…
Tovább a cikkhezHírek
Több fiókra kiterjedő betekintés a jelentés szerkesztő segítségével
A Jelentésszerkesztő segítségével könnyedén tudunk elemezni és jelentéseket összeállítani a Google Ads teljesítményadataiból.
Tovább a cikkhezPPC hirdetés
PPC útmutató járvány idejére, avagy az első tapasztalatok
Amint elkezdett begyűrűzni Európába is a koronavírus, sorra érkeztek mind a Google Ads-től, mind a Facebook Ads-től az első intézkedések. A Facebook közösségi oldalként és hirdetési platformként is több fontos lépést tett a felhasználók érdekében a járvány helyzetre reagálva. A Google ugyancsak, hiszen az Ads-en kívül, a G Suite felhőalapú szolgáltatásával vállalkozások ezreire van hatással.…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
7 pofonegyszerű SEO tennivaló, ami otthonról is elvégezhető
Jelenlegi járványügyi helyzetünkben sok minden miatt fájhat a fejünk és sok minden miatt aggódunk - teljes joggal. Ilyenkor az olyan feladataink, mint pl oldalunk keresőoptimalizáltsága nyolcadrangúvá válik, mondván: ez jelenleg egyáltalán nem fontos. Véleményünk szerint azonban ez helytelen hozzáállás.
Tovább a cikkhezHírek
A Safari betiltja az összes third party cookie-t
Az Apple nemrég bejelentette, hogy az összes third party cookie-t betiltja.
Tovább a cikkhezStratégia
Digitális veszélyhelyzet vagy növekedési lehetőség? Top 25 “Vírusálló” Piac
Amint a COVID-19 koronavírus globális eseménnyé vált, szinte azonnal bebizonyosodott, hogy komoly hatással lesz az életünkre. Hatással van a közegészségügyre, a világ- és nemzeti gazdaságokra, illetve az online marketing területére is. A kisvállalkozások hirtelen észlelték a változásokat a kampányok teljesítményében, ellenben a nagyvállalatok és multik, ahol a marketing kampányokat, mind időben, mind költésben hosszabb távra…
Tovább a cikkhez
