Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
Stratégia
Profession.hu interjú: járványhelyzet a munkaerő közvetítő szektorban?
Már több, mint 10 éve abban a szerencsés helyzetben vagyunk, hogy folyamatosan együtt dolgozhatunk egy-egy adott szektor kiemelkedő vagy piacvezető szereplőivel. A kialakult gazdasági helyzetben úgy gondoltuk, hogy megragadjuk a lehetőséget és megkérdezzük őket, hogy miként élik meg a járványhelyzetet és hogyan reagáltak a hirtelen jövő változásokra. A megkérdezettek között szerepel a Profession.hu, a VELUX és…
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás, PPC hirdetés, Stratégia
Ne csüggedj pénzügyi szektor! Íme néhány SEO és PPC tipp, csak Neked…
A koronavírus-járvány meglehetősen nagy hatással volt a pénzügyi szektorra is. Alábbi cikkünkben igyekszünk górcső alá venni, hogy a legfontosabb változások miként befolyásolták a pénzügyi szektor szereplőinek online jelenlétét, illetve arra is adunk tippeket, hogy miként tudják felvenni a kesztyűt a keresőoptimalizálás (SEO) és kattintás alapú fizetett hirdetések (PPC) segítségével.
Tovább a cikkhezHírek
Új funkciók a Facebookon
Új videó megosztási és felfedezési funkciók jelentek meg a Facebookon, amik nagyban megkönnyítik a hirdetők dolgát. Te láttad már?
Tovább a cikkhezHírek
A Google hivatalosan is adoptálta a Special Announcement strukturált adattípust
Nemrég a schema.org jelezte, hogy két új strukturált adattípussal hozakodott elő, amelyeket kifejezetten a jelenlegi járvány miatt fejlesztett ki.
Tovább a cikkhezHírek
Facebook: Új videómegosztási és felfedező funkciók
Számos újítással állt elő a Facebook, amik rengeteg hirdető számára kínál több kényelmet, és új lehetőségeket.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
Fundamentális változások a kulcsszókutatásban 2020-ban
Mint minden évben, úgy 2020-ban is eljött annak az ideje, hogy finomhangoljunk kulcsszókutatás stratégiánkat. De mit is jelent ez idén? Elég ha ellenőrizzük, hogy még mindig magas keresési volumennel rendelkeznek-e eddig használt kulcsszavaink? Esetleg keressünk újabb magas keresési volumenű kulcsszavakat? Részben. 2020 fő mottója: szeresd az alacsonyabb volumenű long-tail kifejezéseket és legyen a keresési szándék…
Tovább a cikkhez