Blog
A legfrissebb PPC, SEO és social hírek
Kategóriák
PPC hirdetés
Készíts saját videót hirdetéseidhez
Ha még nem készítettél termékeidhez, szolgáltatásodhoz videót, akkor ideje elkezdeni! Mutatunk több megoldást is arra, hogy milyen egyszerűen tudsz akár saját kezűleg is hatékony videóhirdetést csinálni.
Tovább a cikkhezKeresőoptimalizálás
A kevesebb néha több: így helyezd el kulcsszavaidat a weboldaladon
A “többet ésszel, mint erővel” elve általában a SEO területén is érvényes - kiváltképp, ha kulcsszavakról van szó. Ma is rengetegen esnek a kulcsszóhalmozás hibájába, pedig a szövegünk kulcsszavazásakor a hangsúly korántsem a mennyiségen van. Ha első sorban a felhasználók fejével gondolkodunk, és nem réges régi technikákra, legendákra támaszkodunk, sokkal nagyobb sikereket érünk majd el…
Tovább a cikkhezHírek
A Facebook Marketplace már brandek számára is elérhető
A Facebook Marketplace korábban kizárólag C2C platform volt, ez változik a mostani frissítéssel, hiszen nagy B2C lehetőség ez a márkák számára. (US)
Tovább a cikkhezHírek
Google Ads Search és Shopping kampányok összehasonlítása egy új jelentésben
A Google Ads új funkciót jelentett be az e-kereskedelemmel foglalkozó hirdetők számára. A „kiskereskedelmi kategóriák jelentés” révén most egy közös jelentésben láthatjuk a termékkategóriák teljesítményét a Keresési és Shopping-kampányokban.
Tovább a cikkhezHírek
Összefogva edukál a magyar keresőmarketing szakma – sajtóközlemény
Edukációs hónapot indít a magyar keresőmarketing szakmát összefogni kívánó DIMSZ Keresőmarketing tagozat, cikkekkel és ingyenes kutatási anyaggal.
Tovább a cikkhezHírek
Új riporttal erősít a Search Console
Az ‘Alapvető webes vitals-mutatók’ jelentés a UX szempontból lényegesnek tartott mérőszámokat teszi elérhetővé a Search Console-ban önálló riport formájában. A Google május elején bemutatott új jelentése a felhasználói élmény mérését teszi egyszerűbbé.
Tovább a cikkhez