Segíthetünk?

Blog

2023. május 05.

3 új fejlesztés a YouTube Shortshoz

A YouTube új stratégiákat jelentett be a rövidfilmek bevonására, hogy új közönséget tudjunk bevonzani. A stratégia alapjai:

  • A rövidfilmek kiterjesztése videoelérési kampányokra
  • Elhelyezés a felkapott Shorts-tartalom mellett
  • Első pozíció a Shorts-on 

A Shorts beépül a videoelérési kampányokba, amelyek a Google AI-t alkalmazzák a hirdetések leghatékonyabb kombinációjának bemutatására, növelve az elérést és a hatékonyságot a YouTube-on.

A hírfolyamon belüli videohirdetések a videóelérési kampányokhoz is hozzáadódnak, hogy növeljék a közönségelköteleződés lehetőségeit az egész platformon. A Paramount+ egyike volt a korai partnereknek, akik kísérleteztek a videóelérési kampányok frissített verziójával.

A videóelérési kampányok frissítésével a hirdetők egyszerűen feltölthetnek egy 60 másodperces (vagy rövidebb) függőleges videót más elemek mellett. Alternatív megoldásként a meglévő vízszintes kreatív adaptálható és optimalizálható függőleges képernyőkre a YouTube AI-alapú kampánybeállítási eszközeivel.

Hirdetések elhelyezése a felkapott Shorts-tartalom mellett

A YouTube Select lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy hirdetéseiket a platform legnépszerűbb tartalmai mellett helyezzék el, márkabiztos környezetben. Ugyanezt a technológiát alkalmazzák most a Shorts-on is, így a márkák havonta 1,5 milliárd bejelentkezett Shorts-felhasználót érhetnek el.

YouTube Select Run of Shorts 

Ez biztosítja, hogy a hirdetések a legnépszerűbb és legrelevánsabb videók mellett jelenjenek meg a felhasználók rövidfilm-hírcsatornáiban, így a márkákra könnyebben emlékezhetnek a nézők. A YouTube Selecten keresztül elérhető First Position on Shorts kísérleti program lehetővé teszi a hirdetők számára, hogy erőteljes kezdeti benyomást tegyenek egy rendkívül magával ragadó környezetben, mivel biztosítják, hogy a nézők először a hirdetéssel találkozzanak, amikor megnyitják a YouTube Shortsot.

A YouTube hosszú és rövid tartalmainak kihasználása

A YouTube tartalmak széles választékát kínálja, beleértve a különböző szórakoztató kategóriákat, zenei műfajokat és videóformátumokat (élő, rövid, hosszú, podcast és zene). Mind a rövidfilmek, mind a hosszú formátumú videók hozzájárulnak a nézők elköteleződéséhez és felfedezéséhez a platformon, így a YouTube az alkotók és a rövid formátumú tartalomfogyasztás kedvelt célpontja.

Ha a márkák beépítik a YouTube-ot a figyelemfelkeltő kampányokba, több embert érhetnek el kreatív üzeneteikkel, miközben a felhasználók élvezhetik kedvenc tartalmaikat. A YouTube termékei és eszközei a rövid formátumú videohirdetéseket a kampányok zökkenőmentes kiegészítőjévé teszik, segítve minden típusú márkának relevanciáját és kapcsolatát a mai nézőkkel.

TETSZETT A CIKK?

Szeretnéd havonta összesítve megkapni a legfontosabb szakmai cikkeket, híreket?

Feliratkozom a hírlevélre

Cégünk Magyarország első, Google Partner minősítéssel is rendelkező, performance marketing ügynöksége. Az AdWords hirdetéseken és prémium keresőoptimalizáláson kívül, kiemelt fontosságú területek a különböző CPC, CPL hirdetési rendszerek működtetése, a közösségi marketing és az e-kereskedelmi tanácsadás. Innovatív üzletfejlesztésünknek és proaktív menedzseri szemléletünknek köszönhetően évről, évre egyre többen választják ügynökségünket. Munkatársaink egytől egyig tapasztalt szakemberek, erős mobil és webanalitika fókusszal.

Szólj hozzá!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Kapcsolat

Vedd fel velünk
a kapcsolatot!

Kérdéseidre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk.
Kérj ingyenes konzultációs időpontot!